Wie heeft deze wagen ook en weet of en hoe ik de bekleding van de kinderwagenbak kan wassen? ZO ja, hoe haal ik deze eruit? Heb de gebruiksaanwijzing niet meer...stom! En kan ik die kap voor over de bak (voor de wind en warmte) ook wassen? Alvast bedankt!
Hoi, Ik heb de bekleding nog niet gewassen, behalve dat dekje van de kinderwagenbak. En dit ging prima. Gewoon op 30 graden. Maar wanneer je de gebruiksaanwijzing kwijt bent, kan je ook op mutsy.nl kijken. Volgens mij kan je daar wel meer info vinden! Succes! Groetjes Mariska
Bij Babypark hadden ze gezegd dat je de bekleding niet mag/kan wassen alleen reinigen met een vochtige doek o.i.d. De voetenzak kan wel gewoon in de wasmachine.
Ik heb alle bekleding er af gehaald en gewoon met een soppie en afwasborstel schoongeborsteld (afgelopen zomer, buiten). In de wasmachine mag inderdaad niet! Hij werd hier weer prachtig mooi schoon! Elmo
Toch handig zo'n forum. Dan ga ik de rest ook maar niet in de wasmachine doen. Zou zonde zijn als dat verkeerd gaat! Groetjes Mariska
Ik heb de bekleding van de wandelwageninzet in de wasmachine op koud gewassen, geen problemen gehad....maar ja, is op eigen risico hè...... Kan je de bekleding van de wiegbak ook verwijderen? Dat wist ik niet....eens zoeken!
Kijk eens onder het matrasje van de kinderwagenbak. Daar zie je twee beugels die vastgeklikt zitten op de bodem. Als je die los krijgt (wat niet meevalt ), kun je de hele boel inklappen en volgens mij kun je dan ook alles uit elkaar halen.