Hallo, ik zit alweer in ronde vijf. Ronde 1 t/m 4 zijn allemaal identiek verlopen vannaf het bevruchting tot (hellaas) bloeden voor of op mijn NOD. Opgeblazen gevoel, erg gevoellige borsten ezv. Alleen deze keer (ronde vijf) ben ik ziek geweest. Niets ernstigs wel behoorlijk verkouden geweest in de week van mijn ei! We hebben wel geklust in deze week! Maar ik voel niets, ik denk dat mijn ei niet bevrucht is geraakt. Kan het zijn dat de sperma van mijn man niet eens de kans heeft gekregen in de buurt te komen van mijn ei? Ik was namelijk behoorlijk aan het niezen en hoesten en snuiten de hele tijd. Kan het dat de druk die vrijkomt bij het hoesten en niezen het sperma weer lettelijk uit mijn lichaam wordt geperst? Groetjes en alvast bedankt
hoi neehoor, dit ziek zijn heeft helemaal geen invloed. Ook niezen en hoesten niet, sperma is sterk genoeg om omhoog te zwemmen. Je zwangerschapskans is in het gunstigste geval ( als je jong en gezond bent en gezond leeft) 20% per maand. <maar als het deze maand niet lukt komt dat zeker niet door je verkoudheid! Mirjam