-kookwas (theedoeken, zakdoeken en werkkledij van vriendlief) 95°C -lichte was (lichte onbedrukte shirts, sokken, ondergoed, handdoeken) 60°C -lichte was (bedrukte lichte kleding) 40°C -witte was (witte kleding ed) 60°C -witte was (bedrukte witte kleding) 40 °C -'rode' was (oranje, rode en roze kleding) 40°C -donkere was (jeans en donkere kleding-jeans wel apart) 40°C Maar ik gooi wel vaak wit en licht bij mekaar, anders duurt het een eeuwigheid voor de wasmand vol is. En ik was als de wasmand vol is. Heb het meeste lichte was en donkere was.
ik heb er een hekel aan als er wasgoed ligt dus ik was elke dag wel een was en meestal wel 2. handdoeken 3 trommels vol (gesorteerd op donker, wit en gekleurd) 60 graden kort (is dik een uur) 1 trommel vol onderbroeken, sokken etc op 40 graden lang 3 donkere wassen in de week op het donkere was programma 2 wassen met overhemden op het overhemden programma 1 was met beddengoed 60 graden kreukelherstellend 1 witte was op 30 graden kreukelherstellend (als er echt vlekken inzitten op 40 graden) 2 gekleurde wassen op wolwasprogramma 30 graden 2 wassen dekbedden en overtrekken die in de hondenmanden liggen op 60 graden. dat was het wel geloof ik (en we zijn met z'n 2en en hebben 2 hondjes)
Hier met z'n 4 tjes 1x keukengoed (theedoeken, vaatdoekjes, etc) 1x handdoeken 1x lichtbonte was (wit en lichte kleurtjes) 1x donkerbont 1x spijkergoed beddegoed gaat met mijn schoonmoeder mee, doet ze in haar wasserette
bonte was 40 graden of 30 graden kleertjes van de meiden en mijn bloesjes/shirtjes 30 fijne was beddegoed 40 graden. werkkleding op 40/60 graden met voorwas. theedoeken, keukendoekjes, dweilen e.d spaar ik op en ong 1 x per maand een was van 95 graden 1x per twee maanden lege trommel op 95 met soda. witte was 40 graden.