Hoihoi Ik heb 2 vragen! Welke waspoeder kan ik gebruiken?Ik heb zelf atijd ARIEL kan ik die gewoon gebruiken? En mogen de kleertjes is de droger? Bedankt alvast tjinta
Volgens mij kun je gewoon elk merk wasmiddel gebruiken. En of je kleertjes in de droger kunnen zou je even op het label in de kleertjes moeten kijken. Zelf vind ik het zonde, want het slijt toch sneller in de droger.
Ze raden aan om een hypoallergeen wasmiddel te gebruiken in het begin, vanwege het gevoelige babyhuidje. En geen was verzachter. Ik gebruikte (nu nog steeds) altijd persil sensitive, die is EN hypoallergeen EN die ruikt lekker! Kleertjes mogen gewoon in de droger, even op het labeltje kijken wat wel en wat niet... Ik gooi er altijd gewoon alles in haha
Alles wat in de droger mag gaat bij ons ook in de droger! Qua wasmiddel wordt idd geadviseerd om met hypoallergeen te beginnen en zonder wasverzachter. Heb het zelf nooit gedaan, gelijk meteen 'normaal' wasmiddel en ook wasverzachter erbij (alleen niet voor 1e babywas). Bij ons komen er geen huidaandoeningen/allergieen voor en durfde daarom de gok te wagen..
Heb alles met mijn normale wasmiddel gewassen. Moet die kleine meteen maar aan wennen. Als mocht blijken dat ie allergisch is dan wassen we dan wel met een ander wasmiddel. Idd geen wasverzachter. Wel gewoon in de droger, maar dan met koude lucht, zodat het niet meteen krimpt.
was vanaf het begin al gewoon met wasmiddel wat wij ook gebruiken.. Ik doe alles in de droger, of het nu mag of niet
Mij hebben ze geadviseerd (kraamzorg intake) om juist met gewoon wasmiddel te beginnen. Alleen natuurlijk als er tenminste geen allergieen/overgevoeligheden voorkomen in de directe familie. Het is altijd nog mogenlijk om over te stappen mocht het nodig zijn.
Ik heb ook altijd mijn eigen wasmiddel gebruikt, dat ga ik nu ook niet veranderen, mijn zoontje heeft nooit ergens last van gehad. Ik heb het meeste ook altijd in de droger gewassen, en vind niet dat de kleertjes er minder mooi op werden, de meeste zijn zelfs doorgegaan naar een kennis.