Hallo, Even een vraagje... mijn man en ik twijfelen erg tussen twee babyfoons met camera... gaat om de alecto dvm 70 of 80 en de luvion essential.. Wie van jullie kent of heeft een van deze en hoe bevalt deze? Alvast bedankt voor de hulp!!
Dank jullie wel.. manlief wil er perse een met camera nu... luvion staat erg goed aangeschreven naar ik ken het merk niet en alecto wel.. haha blijft lastig!
Het is een minder bekend merk, maar kijk eens naar de Fosbaby van Foscam. Daar gaan wij voor! Edit: Foscam is een gerenommeerd merk op het gebied van camera's. De Fosbaby heeft ontzettend goede specificaties en recensies.
Wij hebben twee alecto's, beide zonder beeld. De duurdere is perfect, de goedkopere ruist erg, maar prima voor erbij. De duurdere is de dbx 88, goed bereik ook buiten.
Luvion hebben wij erg veel problemen mee gehad 4 verschillende gehad en uiteindelijk hield ook de duurste ermee op. Wij zijn er mee gestopt en overgestapt op alecto. En die doet het perfect!!
Wij hebben de luvion essential en ik ben tevreden. Voor het geld vind ik hem wel goedkoop aanvoelen (heel licht/plastic). Het bereik is goed en de batterij gaat ook redelijk lang mee ook als je hem continue op beeld zet. Het beeld zelf is ook heel duidelijk op nachtzicht zelfs als het helemaal donker is.
Ik ga zelf voor een alecto. Die met muziek erbij. Werk daarmee op mijn werk (kinderopvang) en vind hem ideaal. Vooral de afstandsbediening met muziekje. Ook kan je hem aan je broek klippen en hij heeft goed bereik