bon voor foto's uit de babydoos

Discussion in 'Baby en dreumes' started by guppie81, Apr 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Ik heb vandaag de babydoos opgehaald en zag de bon voor gratis fotoshoot en 1 gratis foto.
    Heeft iemand dit al eerder gedaan? Is het echt de moeite waard, mooie foto's? Of is de gratis foto een tegenvaller en de rest wel mooi?

Is het trouwens echt zo dat je geen foto hoeft te kopen? Kan me niet voorstellen dat ze dat even gratis doen...

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Is dat de bon om bij Portrait Place (v&d) foto's te laten maken?

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ik denk het wel, zo ja, ben ook wel benieuwd naar ervaringen!

4. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    Ervaringen zijn heel verschillend.
    Ik vond het helemaal niks, en ben dan ook alleen de eerste keer geweest.
    De fotos zagen er niet uit (Net alsof Lars drank op had) en echt asociaal duur.
    Ben later naar een fotograaf geweest (een betaalbare) en die fotos waren stuk voor stuk supermooi.
    Maar er zijn ook mensen met hele goede ervaringen, dus wellicht dat het per portrait place verschilt?

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb bij Portrait Place een aantal foto's laten maken toen ik nog zwanger was. Ik had op de 9 maanden beurs een gratis uitvergroting gewonnen (twv 45 euro). Maar dan moest je dus wel eerst een fotosessie doen.Ik vond ze erg duur en het nadeel was dat er zoveel mooie foto's waren, die wil je dan toch hebben.

Ik zou dus een volgende keer liever naar een goede fotograaf gaan die minder duur is.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Maar met die bon is het gratis. Mijn vriend had er nog naartoe gebeld en volgens hun was het ook echt helemaal gratis, 1 foto dan. De rest moet je zelf betalen als je meer foto's zou willen. En dan ligt dus blijkbaar aan de vestiging of je dat zou willen of niet ;).

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Kwaliteit tussen de vestigingen is enorm.
    Wij hadden heel mooie foto's van Apeldoorn, die uit Rotterdam waren prut. Ze stond overal huilend op. 'Ja schattig he mevrouw?'

8. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

May 1, 2006
    663
    0
    0
    Hoi
    hier ook een beroerde foto van portrait place
    dan wel in dordrecht gemaakt
    Maar t zag er echt niet uit, net of ze een flinke borrel achter de kiezen had en ook de andere foto's vond ik zeker niet mooi, of wel gewoon lelijk.
    en kei duur! 164 euro ! (weet alleen niet meer hoeveel foto's t waren) Maar ik maak zelf ook hele mooie foto's en laat er liever een aantal uitvergroten voor ik dan aan dat geld ben heb ik me huis volhangen.

9. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Hoi,

Ik heb ook die reportage laten maken. Zonde van je tijd. De foto's die je erbij wil zijn heel erg duur, en ik vond de kwaliteit niet super voor dat geld.

Je kunt dan nog beter naar een fotograaf gaan waarvan je zeker weet dat je goede foto's hebt.

Groetjes Monique76

10. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    Ja dat klopt ook wel hoor: die ene gratis.
    Maargoed, ze maken er veel meer en je hoopt dan toch dat er nog meer leuke zijn (althans dat hoopte ik)
    En ze zijn ook niet blij als je alleen de gratis foto neemt (heb ik wel gedaan hoor, ik was immers ook niet blij met hun :D )
    Maar ook dat zal wel weer per vestiging verschillen hoe ze daarop reageren.

11. anouk31

anouk31 Bekend lid

Nov 22, 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Wij hebben een negatieve ervaring hiermee. We moesten een hele serie laten maken. De gratis foto wordt vantevoren bepaald. Dus niet achteraf welke je het leukst vindt. Nee: nu komt de gratis foto.. die viel ons dus net heel erg tegen.
    We hadden een afspraak maar door de drukte, liep die 3 kwartier uit. Met als gevolg dat Milou doodmoe was van het wachten en honger had.
    Dus na 2 foto's begon ze te huilen.
    We mochten een nieuwe afspraak maken.. krijgen we een stagiaire...
    Kortom.. voor ons de eerste en meteen laatste keer..
    Ook al was die foto gratis.

12. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Hier ook 1 keer en nooit meer!
    de foto's waren wel heel mooi geworden (behalve de gratis foto :rolleyes: )
    Ik zal er een in mijn album zetten.
    Ik vond ze overdreven duur en wat me het meeste tegenstond is dat de foto's door hun werden uitgezocht en afgedrukt.
    Je kunt de grote foto's kopen voor 35 euro per stuk.
    Als 3 of meer foto's koopt krijg je de kleinere versies ervan gratis.
    De foto's die je niet koopt worden vernietigd.
    En daar stoorde ik me aan. Ik vond alle foto's even mooi, maar was ook heel veel geld kwijt als ik ze allemaal zou kopen.
    Ik heb er daarom maar 2 gekocht en kreeg de kleine dus niet gratis die werden ook vernietigd.
    Als je ze toch vernietigd kun je ze net zo goed aan de klant meegeven kost je net zoveel ;) :)

Ik ga er dus absoluut nooit meer naartoe!

13. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Dit soort acties hebben ze ook vaak in supermarkten hoor, waar dan zo'n fotograaf komt. 1 foto gratis. Is dan ook zo'n beetje het kleinste formaat.
    Ik heb dit bij ons vorig jaar in de supermarkt laten doen en het was best leuk geworden. Maar goed, uiteindelijk neem je dan toch het hele pakket. Was 50 Euro kwijt, maar had wel 12 foto's, in allerlei formaten, ook twee grote. Als hij volgend jaar er weer is (was van Mikkie foto), ga ik weer.
    Toen ze een half jaar was ben ik nog eens naar een fotograaf geweest voor een uitgebreidere fotoreportage. Was wel duurder, maar echt helemaal onze smaak.
    Van die portrait palace foto's hoor je inderdaad veel verschillende verhalen, ligt denk ik erg aan de vestiging.

14. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    chantalk, die foto is wel mooi zeg!

Jammer dat de ervaringen een beetje negatief zijn. We gaan maar gewoon, heb niemand zien klagen over Zwolle hier ;)
    1 extra foto kost dus 35 euro? Vind ik eigenlijk nog wel te doen...

15. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Wij hebben het al 1 keer laten doen, en we mogen nu nog 3 keer. Ik ben er goed tevreden over.
    En de foto's zijn ontzettend mooi geworden.
    Er staat er volgens mij ook 1 van in mijn album.

Van te voren hadden we al zo iets van, oke we nemen alleen de gratis foto en meer niet. Maar we vonden ze zo mooi dat we er toch 1 bij hebben gekocht.

Groetjes

16. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Saartje die foto van jou is ook mooi zeg! Was dat de gratis foto?

17. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Dank je wel. Ja dit is de gratis foto.
    Ben benieuwd hoe de volgende eruit gaan zien... :D

18. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ook ik heb het laten doen, maar was er niet zo tevreden over. Hij keek niet 1 keer in de lens. Daar deden ze geen moeite voor. Dus overal kijkt hij raar.

Ik laat het nu vaak bij de supermarkt doen. Bell Photo heb ik goede ervaringen mee. Gratis shoot, 1 gratis foto. en hun pakketten zijn een leuke prijs.

19. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Ik ga binnenkort naar "Voor een dag model" ben benieuwd...

-x-

20. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

Jan 10, 2007
    1,081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Ze spelen in op je gevoel. De gratis foto is meestal een fto die wel ok is. De foto's waar je voor moet betalen zijn juist de echte leuke foto's. Ze weten dat er maar weinig moeders zijn die dan alleen de gratis foto nemen en weglopen. Ze vertrouwen er dus op dat je meer koopt. Op deze manier lokken ze veel ouders naar hun zaak en verdienen grof aan hun "gratis" foto.

Share This Page