hoi meiden, wij hebben een mutsy 4 rider lightweight. de eerste die bezorgt werd was kapot en daardoor hebben we een paar dagen geleden een nieuw onderstel gekregen. de monteur die het onderstel kwam brengen heeft ook uitgelegd hoe je de kinderwagen inklapt maar het lukt me niet. ook me vriend lukt het niet. ik raak er een beetje gefrustreerd van. kan iemand mij uitleggen hoe je de kinderwagen inklapt?
Dat is inderdaad erg lastig in het begin. Wij hebben er ook moeite mee gehad, maar nu gaat het steeds soepeler. Zeker in het begin is het ding wat stijf/stram. Je doet de duwstang zo laag mogelijk en duwt de knop nog een beetje in. Dan trek je de knop aan de linkerkant naar je toe (en je duwt zelf ook wat mee)en als het goed is, klapt het ding dan in. Het heeft bij ons ook voor flink wat frustratie gezorgd, geduld is een schone zaak! Hoop dat het je gaat lukken!
langs de linkerkant van de duwstang het ronde plastic ding waar een pijl omhoog op staat, omhoog halen, ondertussen de knop bovenin in drukken, en met een vaartje de duwstang naar beneden drukken. let wel, het frame vouwt niet op met reiswieg er op, of wandelwageninzet naar je toe. wel met wandelwageninzet van je af, maar let er dan op dat de twee haken onder het voeteneind om de twee buizen heen vallen.
Flink oefenen, dat is het enige wat ik je mee kan geven. Als je de slag éénmaal te pakken hebt doe je het bij wijze van met 2 vingers in je neus. Anders misschien eens langs een babywinkel rijden en het je voor laten doen en het zelf ook doen waar de verkoper bij is. Toen wij hem kochten ging het goed, totdat hij 3 maanden later geleverd werd. Wat hebben we staan k*tten zeg! Op Youtube staan trouwens wat filmpjes, oa deze: YouTube - Baby Gizmo Mutsy 4Rider Dan kan je een beetje zien hoe het moet.
Niet te voorzichtig zijn. De knop om het frame aan de linkerkant omhoog houden en tegelijkertijd de duwstang naar benenden slaan met een klein vaartje. Zorg er wel voor dat je in de tussentijd de ring niet los laat want dan klapt hij niet in.
5 jaar geleden toen wij deze hebben gekocht was hij net wat anders dan nu. Toen kreeg je hem makkelijker ingeklapt. Nu heeft mijn oudere broer er ook zo 1 en die had er ook moeite mee ja. Je moet niet te voorzichtig zijn. hij bleef bij hem ook wel eens hangen. Dus tegelijk handvat induwen en aan frame knop trekken