Hier ook alles de 1e keer gewassen voor gebruik behalve het boxkleed. Kleding heb ik de maat waar de kleine in zit en de maat erna als ze die bijna aan kan gewassen andere maten nog niet. Anders hangt dat maanden in de kast voordat het gebruikt wordt.
ik heb ook alles gewassen maar kleding grotere maat nog niet...dat kan tegen die tijd dat ze het pas wel..box kleed wel gewassen trouwens...en niet alle knuffels..die staan er ook meer voor de sier..de knuffels die gaat gebruiken heb ik wel gewassen..slabbetjes en sokjes wel gewassen..zelfs de kruikenzakjes haha
Hier alle kleertjes (broekjes, truitjes, shirtjes, rompers, sokken) gewassen t/m maat 62 in week 28. En nu ja er blijven maar kleertjes bijkomen Alles wat los in de winkels ligt heb ik gewassen zoals zacht speelgoed en knuffels (kortharige die mooi bleven in de was, langharige heb ik niet) en ook de babydekentjes. Ik liet namelijk zelf bij de prenatal ook een dekentje uit mijn handen vallen, en ik denk dat dat wel vaker gebeurd En alles waarvan de functionaliteit vooruit gaat als je het wast zoals de hydrofiel luiers, badcapes etc. Een boxkleed dat ik tweedehands kreeg heb ik ook gewassen, het was een hoes rondom een soort dekbedachtige vulling. Het andere boxkleed kocht ik nieuw en heeft geen hoes. Gooien jullie die dan met vulling en al in de wasmachine? En kan die daarna in de droger? Dat zal wel een keer moeten want er zal vast eens overheen worden gekwijld of gespuugd Wipstoeltje kwam uit het plastic dus heb niet echt de neiging om het af te nemen met een vochtig doekje, maar wie weet waar de nesteldrang me ooit toe dwingt
Ik heb ook alles uitgewassen,maat 62/68 nog niet.Dat duurt nog wel even. Ik heb nog een goede tip om knuffels schoon tekrijgen. -Doe de knuffels in een schone plasticzak -Goed dicht knopen -Leg ze dan gewoon 24/48 uur in de vriezer. -Door de vrieskou gaan alle huisstofmijt en eitjes en andere bactrieen dood. Suc6 allemaal met al dat wasgoed,hahhaa Groetjes
ik heb alle kleertjes, boxkleed, slabbers, monddoekjes, kruikzakken, hydrofiel luiers, sokjes, dekens, hoeslakens, lakens, moltons, waskussenhoezen enz gewassen met ons eigen wasmiddel. knuffels, kinderwagen bekleding, wipstoel bekleding enz heb ik niet gewassen
Ik heb toen ook bijna alles gewassen. Alleen het boxkleed en de mc voetenzak niet. Verder alle kleding, bedtextiel, badtextiel enz. Ook alle grotere maatjes, want ik wou niet het gewassen naast het niet gewassen hebben hangen/liggen. Kreeg ik later wat kleding, dat ging dat bijna direct in de wasmand om gewassen te worden. Gewoon doen wat jij prettig en nodig vind!
Ik was alles maar dat is ook omdat ik wil dat het fris is. Nzoals knuffels hoeveel mensen in een winkel hebben die al vast gehouden En ach alles wordt toch nog wel 100 keer gewassen moet het tegen kunnen
Nou dames, gisteren ben ik eindelijk begonnen met het sorteren van de was. Wat een werk! Alles binnenste buiten keren, etikettjes eraf knippen. Maargoed eerste ronde is nu aan het drogen. Ik ga ook alles wassen en ook gelijk alle maten, behalve boxkleed, bekleding kinderwagen e.d. Knuffels en andere kleine dingen wat ik liever niet in de machine gooi, ga ik met dettol (Hygiënische Multi-Reiniger) sprayen. Het bevat geen bleek of kleurstoffen, en kan je eigenlijk overal voor gebruiken. Succes allemaal!
ik heb alle kleertjes gewassen ook sokjes. t/m maat 62. maar 68 heb ik in een curver doos opgeborgen en nog niet gewassen. boxkleed vind ik ook ver gaan. ik ben ook van mening dat als je te spastisch gaat doen je kind juist eerder een allergie opbouwt. hydrofielen en beddengoed ook gewassen.
Ik ben ook begonnen met alles wassen inclusief boxkleed, wiegkleed, knuffels etc. Ook grotere maten gaan gelijk in de was, ik vind het een fris idee als ik weet dat alles schoon bij elkaar ligt. Ik heb Neutral wasmiddel gebruikt zonder wasverzachter. Ik hoop wel dat ons baby tegen Neutral kan, ik heb 4 flessen speciaal hiervoor aangeschaft (was vorige week in de aanbieding). Ik wil geen risicos nemen aangezien mijn man als kind erg veel last heeft gehad van allergie en eczeem ( nu gelukkig veel minder maar toch ) Trouwens wat doen jullie met de etiketten? Knippen jullie die eraf of niet? Ik wil wel alles afknippen van de kleertjes die direct in contact komen met het huidje, maar dan weet ik niet meer op welke temperatuur die gewassen kunnen worden en of die in de droger kunnen en gestreken en zo Ik heb tot nu toe de kleertjes niet in de droger gestopt, maat 50 is al zo klein, ik ben bang dat ze nog kleiner worden .
Hier ook alles gewassen behalve het boxkleed en de knuffelberen. Knuffellapjes heb ik wel gewassen en was ik nog regelmatig.
Hier alles gewassen, ook knuffels en boxkleden. Wil sowieso alleen dat Mart knuffels heeft die ik kan wassen, niet dat we straks met van die vieze ondergekwijlde knuffels zitten die niet schoon te krijgen zijn