Das zo'n ding waarvan ik vind dat ik t zou moeten doen maar... Ik doe het niet! 😅 Alleen de knuffels waar ze echt als lievelingsknuffel mee slapen of waar ze veel mee spelen gaan af en toe in de was..
Ik wel. Er zitten veel gifstoffen in verf dus net als kleding en dekentjes ook de knuffels in de was. Ik gooi ze trouwens gewoon in de machine op wolprogramma 30 graden. Gaat prima.
Yup, bij allebei de kids de knuffel gewassen. Dat waren dan wel van die knuffeldoekjes die echt bij ze in bed lagen. Ik was ze nu nog gewoon op 60 graden. Gaat prima! Daarna in de droger zijn ze weer lekker zacht.
De knuffels zijn voor de bevalling 1 keer gewassen en onder mijn kussen gelegd zodat die naar mij rook Tijdens de kraamtijd nog een paar knuffels gekregen, waarvan sommige niet wasbaar. Alle wasbare knuffels gaan met enige regelmaat in de wasmachine. De knuffels die niet wasbaar zijn, gaan met enige regelmaat de vriezer in voor 1 nacht. Dan is de huisstofmijt dood, ml en ik zijn allergisch voor huisstofmijt.
hier ook de knuffels in de wasmachine gedaan. En bij mij in bed gelegen om mijn luchtje erin te krijgen. Heb 3 dezelfde gekocht. Dus kan ze afwisselen als ze vies zijn
Hier haar knuffel die mee naar bed gaat wel voor de bevalling gewassen. En ik heb er een 2e bij gekocht. Later pas, die heb ik toen niet gewassen. Haar konijn is haar heilig. Dat ie gewassen wordt lijkt ze (vooralsnog) niet te merken. Ik heb dus altijd een schone in de kast liggen. Ik denk dat haar favoriete knuffel elke 2 weken in de was gaat. Hmm.. misschien moet ik er maar een derde bij gaan halen..