Wie weet er een goed adres voor een babykamer? Ik heb een tijdje op marktplaats gezocht maar vaak is het zo ver weg dat het niet te doen is om daar even heen te rijden om te kijken. Mijn vraag wie weet er een leuke zaak in de buurt van Zwolle (mag ook wel 60 km verder liggen) waar je een leuke babykamer kan kopen voor een mooie prijs? Eventueel een dumpzaak of een outlet is natuurlijk ook welkom! We zoeken in ieder geval een witte, strakke babykamer met kast, commode en bedje. Daarnaast adressen voor andere babyspullen als kinderwagen, badje, babyfoon en dergelijke ook welkom want ik moet alles nog aanschaffen!
Wij hebben alles bij de Babydump (Baby-Dump | De grootste online webshop voor duizenden baby artikelen zoals autostoeltjes, babykamers en kinderwagens). Goed, snel, betrouwbaar, laagste prijsgaramtie gedurende de HELE zwangerschap, etc. (Als je je meubels/wagen/enz ergens anders goedkoper ziet krijg je je geld terug!!)
idd babydump.. heb je al een kamer voor 329 zonder kast en gratis babyfoon twv 79 Ledikant - Commode Ambiente | Interbaby | Baby-Dump en met kast 500 Ledikant - Commode - Hanglegkast Ambiente | Interbaby | Baby-Dump goedkoper dan dat krijg je volgens mij alleen 2e hands of showroommodel
In Almelo zit een zaak die B - keus en faillisementspartijen van Bopita verkoopt. Echt een aanrader. Heb je voor de helft van het geld toch een kwaliteits babykamer!!
www.baby-outlet.nl Zowel in almelo als in Winterswijk of anders: www.babysdroomparadijs.nl in Zenderen
Bedankt voor de tips! Mijn voorkeur gaat trouwens uit naar een winkel waarbij je de kamer gelijk mee kan nemen! Ik weet niet of dat bij babydump ook kan? Madeliefke @ hoe heet die zaak in Almelo?
Nee, bij Babydump kun je de kamer niet gelijk meenemen Bezorgen is overigens gratis, en kan vaak vrij snel
Klopt als het kamertje bij baby-dump op voorraad is, en het past in hun bezorgschema kunnen ze het de volgende dag bezorgen. (wanneer je niet aan het eind van de dag het kamertje koopt). Je zou het eventueel ook een dag later bij baby-dump kunnen ophalen en heel veel kamers hebben ze gewoon op voorraad.
Dan zou ik inderdaad ook even langs de IKEA gaan. Voor commode kun je evt. een ladenkast gebruiken, doen wij ook. Las zelfs recensies van mensen dat ze die prettiger vinden, aangezien die kast dan net wat hoger is dan een 'gewone' commode. Zeker als je wat langer bent is dat erg fijn. Op de website van de IKEA kon ik niet alles vinden wat in de winkel staat. Op bijv. de HEMNES ladenkast, past de opzetcommode: Commode Wij hebben de HEMNES met een extra lade, en daar past de commode niet op.
Wij zijn geslaagd voor de kamer van bopita en de maxi cosi mura bij de babyshop bambi in Hasselt, dus dichtbij Zwolle en absoluut niet duurder dan de babydump etc. Durf alleen niet te zeggen of ze ook alles op voorraad hebben. Ze hebben ook een website. Goede service en bezorgen gratis! Succes ermee
Dank jullie voor de tips! Er zitten geweldig goede bij. Vooral die outlet winkels, want dan kan ik het meteen meenemen.