Naar aanleiding van de post van Suusjeuh voor de 'fluf' eventjes wat knuffels die nog gewassen moesten worden na het wassen in de droger gegooid (wat knuffels van happy horse en 2 andere) op lage temperatuur/behoedzaam en je ziet niet eens dat ze gewassen zijn , lekker fluf! Kan dus blijkbaar met veel knuffels ook prima (ondanks het etiketje waarop staat dat ze niet in de droger mogen).
Heb nog nooit een knuffel gewassen die uit de winkel komt. Nog nooit over nagedacht Wel eens eentje die ik gekregen had. Moet nu hoognodig sowieso 1 van mijn dochters knuffels wassen, daar heeft ze met pasta handjes aangezeten Maar doe het niet standaard, alleen als het vies is.
Ja en nog steeds. De knuffels die in bed liggen om de 2 weken (gaan zo de droger in na die tijd) en de rest wat op zijn kamertje staat 1x in de 2 maanden ongeveer. Dan geef ik zijn kamer een grote beurt en was ik alles wat er maar te wassen valt, dus ook de knuffels.. Ik vind dat er snel een stoflaag op komt en daar erger ik me vreselijk aan.. Zijn tutdoekje was ik iedere week trouwens.. Wel zo fris vind ik..