boodschappennet

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sassie1980, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

Ik heb een boodschappennet cadeau gekregen, gehaald bij de Prenatel, voor aan de kinderwagen te hangen.
    Nu haal ik hem uit de verpakking, maar ik snap niet hoe ik hem aan de duwstang moet bevestigen. Kan iemand me hiermee helpen?

In de verpakking zitten 2 haakjes en 2 flexibele rubberen dingen?

Groetjes Saskia

P.S. Ik heb een Quinny Buzz, dus ovale buizen.

2. Sonja82

Sonja82 Actief lid

18 nov 2007
    182
    0
    0
    verkoopster in een babyspeciaalzaak
    Heerhugowaard
    die ringen moeten om de duwstang heen en de haken gaan daarin... Weet alleen niet of die van jou ook zo werkt. Anders even terug naar prenatal. Succes!

3. Gerda1977

Gerda1977 Actief lid

5 dec 2006
    125
    0
    0
    Groningen
    Ik zou er niet te veel in doen als ik jou was. Het frame van de Quinny Buzz is van aluminium, en daar mag je eigenlijks niets aanhangen. Persoonlijk vind ik de wagen er ook te instabiel voor. Zelf had ik een keer een zware tas aan mijn pols hangen, daardoor leunde ik iets te stevig op de duwstang, en ging de wagen kantelen.

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ja dat had ik dus ook, hing de verzorgingstas eraan en wilde toen alicia erin leggen maar de wagen lag al gekanteld op de grond. wat wa sik blij dat ze er nog niet inlag zeg

5. babyeindhoven

7 dec 2007
    38
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi,

Het boodschappennetje bevestig je op de volgende manier aan de wagen.

Uiteraard de opening naar boven (tussen de duwstang) nu maak je de 2 hoeken vast met de rubbere sluitingen. Door het netje halen en over elkaar vouwen. Hierdoor komen de 2 platte zijden van het rubber tegen elkaar. (eerst even zo proberen zodat je een idee hebt hoe het werkt)

Let op het plaatsen en "dichtvouwen" van de rubbere sluitingen kan soms wat moeilijk gaan.

De extra ogen (plastic) kun je eventueel gebruiken om de onderzijde ook nog vast te maken.
    Het netje zal dan niet op en neer schommelen als je loopt.

Let inderdaad op zoals de andere aangeven dat je kinderwagen geen boodschappenwagen wordt. Je wagen kan inderdaad als het zwaarte punt te laag komt en te ver aan je duwstang kantellen.

Babyplezier

Deel Deze Pagina