Hai, ik ben 36 (bevalling 37). Mijn partner is dan 49, soms vind ik dat toch oud of zeur ik maar? Het was ook niet gepland enzo...... Hier ook forumgangers met hetzelfde?
Ja, soms denk ik Als het kind 20 is dan is hij 70. Soort opa ipv vader Gelukkig is hij nog niet zo oud als rob de nijs,,,,,,,
Mijn man is ook 13 jaar ouder! Ik vind het heerlijk en ik denk absoluut niet oh neee als mijn kind 20 is is hij 60... Ik ben het wel met hopelessinlove eens dat ik door het leeftijdsverschil wel rekening heb gehouden en zodoende zelf jonger zwanger ben geworden, daar moet je gewoon reeel in zijn! Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje raar dat je je er nu ineens "zorgen" over maakt? Dat er een leeftijdsverschil is heb je hopelijk toch geaccepteerd op het moment dat je a begon met de relatie en ik mag b hopen dat je erover hebt nagedacht voordat je aan kinderen begon?
Mijn partner is 17 jaar ouder, hij is nu net 44 geworden. Hij heeft ook al 3 kinderen uit een vorige relatie van 10 (tweeling) en 12. Ben hem ontzettend dankbaar dat hij er voor open staat om met mij toch ook nog een gezinnetje te beginnen! We zijn nu 5 jaar bij elkaar, ik vind het heerlijk dat hij ouder is. Hij heeft zo veel rust in zich! Wel begint hij wat lichamelijke kwaaltjes te krijgen zoals zn rug en 1 knie waarin beginnende artrose is geconstateerd. Dit vind ik vooral voor hemzelf jammer, want voetballen met de kleine of gek ravotten is er niet meer bij voor hem als papa... Soms denk ik ook wel eens, als het kindje 15 is, is hij al zowat 60, maarja, dan ben ik nog maar 42, dus denk ik (hoop ik ) dat ik de energie voor 2 nog heb om een puber aan te kunnen, haha!!! Probeer er maar niet te veel bij stil te staan, vind het leeftijdsverschil van TS nog niet een zo vreselijk groot...
Ik ben nu 26 en mijn vader is 68. Nooit problemen mee gehad hoor! Mijn ouders schelen 9 jaar en kwamen elkaar wat later tegen. Zoiets heb je niet in de hand. Nu wordt mijn vader ook gewoon opa Hartstikke mooi vind ik Verder ben ik het eens met roxyroxx. Wat ga je doen als je het leeftijdsverschil onoverkomelijk vindt? Kies je er dan voor om geen ouders te worden? Overigens is dit een oprechte vraag, zonder oordeel. Zo nee, maak je dan ook niet druk meer, want het is nu eenmaal zo. Lekker genieten van jullie onverwachte wonder.
Hier is mijn man 11 jaar ouder. Geen problemen mee , het was wel de rede om vroeg voor kinderen te gaan.
Mijn vriend en ik schelen 9 jaar. Ik ben 27 en hij 36. Wij hebben 2 dochters. 1 van net 2 en 1 van net geen 2 weken. Wij zijn compleet (denken we)
Wij schelen iets minder dan 6 jaar, maar we zijn beide nog erg jong . Ik word bijna 21 en manlief is 26.
Wij spannen de kroon geloof ik hahaha, mijn vriend is 19 jaar ouder dan ik! Ik ben 29, hij net 49 geworden. En ja, wij wilden 4,5 jaar ook al aan kinderen beginnen, maar sommige dingen heb je helaas niet in de hand en kun je niet plannen. Wij verwachten onze eerste, en ik weet zeker dat mijn vriend echt een mega toffe vader zal zijn! Leeftijdsverschil merk ik niet zo veel van, hooguit dat ik jongere mannen infantiel vind vaak, hahaha.
mijn vriend is 47 en heeft een zoon van 13 ik ben 23... dus reken maar uit hij is 24 jaar ouder! En of het ons hindert? nee tot hede toe niet! ik ben opgegroeid bij oudere pleegouder's nu 74 en 65 ben echt niks te kort gekomen hoor!