verweking baarmoedermond alleen in combinatie met indalen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovemy2kids, 23 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Heb een vraagje! Verweekt de baarmoedermond alleen als de baby ook indaalt of al ingedaald is..?

Of kan het ook zo zijn dat je baarmoedermond wel verweekt of al verweken is terwijl de baby nog niet ingedaald is of zelfs in stuit ligt?

2. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    hoihoi..
    onze kleine was half ingedaald... en afgelopen maandag helemaal niet meer. Ik heb veel last van "onderen" en veel steken en volgens mijn verloskundige is de kans dan groot dat de boel daar dan al aan het verweken is. Dus het kan wel denk ik?

3. vlinder82

vlinder82 Actief lid

7 jun 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had dezelfde vraag!
    Mijn kindje zat bij de vorige controle nog heel hoog, maar mijn baarmoederhals was wel al aan het verweken...
    Morgen terug op controle, ben benieuwd hoe het nu gesteld is en of er opening is. Ik denk niet dat de kleine al in in gedaald, ik voel het nog teveel aan mijn ribben (en je ziet het trouwens aan de buik)
    Ik volg dit topicje dus ook nog even!

4. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    loop jij bij de gyn dan vlinder? Dat je weet dat het al wat aan het verweken is.. Mijn vk kijkt daar namelijk helemaal niet naar.
    Die voelt aan mijn buik of beebje al is ingedaald, luistert naar het hartje, meet mn bloeddruk en op naar de volgende afspraak..

Zou ook best wel willen weten of alle steken en voorweeen al iets doen bij mij:)

Heb zelf namelijk het idee dat mijn beeb dus wel is ingedaald maar dat er nog niks verweekt is, of kan dat niet?

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Kan bij mij was ze met 37 weken ingedaald maar zat alles nog potdicht volgens de gynaecoloog. ..

6. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Bij mijn tweede ben ik gewoon aan de bevalling begonnen terwijl zoonlief nog hoog en droog zat. Het kan dus wel.
    Als je vliezen dan breken moet je wel gelijk gaan liggen omdat anders de navelstreng klem kan komen te zitten tussen het hoofd van de baby en je baarmoedermond.

Deel Deze Pagina