Wassen met wasmiddel met vlekverwijderaar

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lijsterbes1, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

28 feb 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb kleur wasmiddel gekocht met een vlekverwijderaar erin. Maar ik merk dat als ik iets was waar iets op of in gedrukt staat. Bijv shirts van prenatal of name it. Het de print breekt/ crackelt of zelfs bij shirtjes van name it het maatlabel/bedrukking helemaal weg is na een wasbeurt op 30 graden. Hebben jullie hier ook wel eens last van ?

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik zeep vlekken altijd in met Ossengalzeep. Kost maar €1 (bij de wasmiddelen in de supermarkt)
    Ik krijg er echt alles uit. Ik kreeg er gister bijvoorbeeld een inktvlek mee uit.

Die commerciële meuk helpt nooit

3. Alizee

Alizee Bekend lid

3 feb 2011
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was alles met Neutral en om de vlekken te verwijderen gebruik ik Vanish, even laten intrekken en dan gewoon in de was met de rest. Met zo'n reuze fles doe ik ruim half jaar mee...

4. Marijcha

Marijcha Actief lid

5 mrt 2014
    454
    0
    16
    Zuid Holland
    Ik merkte dat ook bij een name it jumpsuitje! Er horen vlinders op te staan maar deze zijn helemaal lelijk geworden na de eerste x wassen! Ik ga denk ik even contact opnemen met name it, zo zonde...

5. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Niet alle wasmiddelen zijn zo geweldig, hoe meer troep erin zit hoe slechter t voor je was is. En laten we eerlijk zijn is t allemaal nodig?
    Als echt iets heel vies is, dan gooi ik t in de week en daarna in de was met gewoon simpel wasmiddel.
    Zeker bij babykleding is t niet nodig.

Denk dat name it ook zal zeggen dat er te sterk of verkeerd wasmiddel is gebruikt helaas.

Deel Deze Pagina