Mijn machine heeft ook geen 15 graden, wel handwasstand maar die heb ik nog nooit gebruikt. zwarte en donkere kleding 30 graden gekleurde en baby kleding 40 graden handdoeken, ondergoed, sokken 60 graden (ivm bacterien) beddegoed 40 graden hydrfiele luiers eventueel een keer op 90 gr (als ze nog heeel klein zijn)
Wat nou 15 graden krijgt alles schoon, stomme reclame! Ik doe babykleding sowieso op 40 graden met inweek anders wordt het echt niet schoon. Ondergoed, sokken, beddengoed en handdoeken op 60. De rest op 30.
Ik was eigenlijk alles op 40 graden, en dat werkt prima. 15 graden klinkt wel heel koud. Ik was de spullen van de hond appart op een kookwas programma. Anders blijft het zo meuren.... Dus ik geloof niet dat ik het ga proberen op 15 graden
waarschijnlijk zit er iets in het wasmiddel waardoor het wel schoon wordt op 15 graden anders mogen ze niet beweren dat het schoon wordt als het niet zo is, niet?
Het hypocriete vind ik dat er waarschijnlijk meer chemische zooi in dat wasmiddel zit. Als dat zo is, dan is het dus helemaal niet beter voor het milieu en ook nog eens slechter voor je portemonnee.
vond het al zo achterlijk van dat nieuwe wasmiddel. Ik zoeken op me wasmachine maar die 15 graden knop had ik nog niet gevonden. Hahhaahaha
Ik geloof er ook niet zo in... Ik was hydrofiel luiers, handdoeken en sokken meestal op 90 (anders 60) De gewone kleding was ik op 30 graden en het beddegoed op 60.