Kleurenanalyse

Discussie in 'De lounge' gestart door Lynn85, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn85

Lynn85 Actief lid

28 feb 2008
    270
    3
    18
    #1 Lynn85, 26 aug 2009
    Laatst bewerkt: 26 aug 2009
    Ik wil graag een kleurenanalyse laten doen, maar vraag me even af waar ik dat het beste kan doen, voor welke prijs etc. Wie heeft er ervaring met een kleurenanalyse/advies in de regio zuid-holland?
    Wat kost het gemiddeld? Heb al wel een beetje op internet zitten kijken, maar ik hoor graag ervaringen van anderen.
    Doe je er ook echt wat mee met de kleuren die je geadviseerd worden? Ben benieuwd!

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bedoel je kleuradvies voor verf in je huis? Of bedoel je kleuradvies voor kleding?

Kwestie dat we het over het juiste gaan hebben he ;)

3. Lynn85

Lynn85 Actief lid

28 feb 2008
    270
    3
    18
    Sorry, kleuradvies voor kleding..;)

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik ken niemand in Nederland die kleuradvies geeft, dus daar kan ik je niet bij helpen...

Maar mijn collega heeft een paar jaren geleden een kleuradvies gekregen voor haar verjaardag. Dacht dat het toen rond de 50 euro gekost heeft. Zij houdt daar nu echt rekening mee als zij kleren gaat kopen. Zij heeft wel persoonlijk advies gekregen; de styliste heeft veel tijd voor haar uitgetrokken.

Mijn collega vond dit wel een hele leuke ervaring, want ze vertelt er nog steeds vol lof over als we zeggen dat ze een mooi bloesje aanheeft dat echt bij haar past ;)

5. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ja ik heb het een paar jaar terug laten doen,het was toen 45 euro,duurde iets van 1.5-2 uur en was erg leuk,ik heb een kleding en maku-up advies gehad.Ik heb zo'n staaltje met allemaal kleuren meegekregen di ebij me passen,in het begin gebruikte ik het veel maar nu eigenlijk nooit meer,weet nu ondertussen wel wat de "goede"kleuren zijn. Ik wil wel kijken of het adres tel.nr. voor je kan vinden,ze zit wel in Oosterhout,Noord Brabant.

6. Lynn85

Lynn85 Actief lid

28 feb 2008
    270
    3
    18
    Oke, nou Oosterhout is een beetje te ver voor mij! Heb er al wel een gevonden in de buurt, ga denk maar 's een mailtje sturen. Lijkt me toch best leuk om is goed te weten welke kleuren me goed staan en welke absoluut niet!

Deel Deze Pagina