Kikker van Max Velthuijs

Discussion in 'De babyuitzet' started by Pendrag, Nov 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Onze babykamer is zachtgeel met heldergroen. Maar ik heb nog helemaal niets voor de decoratie. Vannacht heb ik bedacht dat ik dat graag in de stijl van Kikker wil gaan doen. Heb op de website al lampen en knuffels gezien maar zoek eigenlijk nog meer. Zoals een hanglamp en schilderijtjes of ingelijste tekeningen. Hebben jullie een idee waar ik dat zou kunnen vinden?

2. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    he wat leuk.
    Ons zoontje heeft vanaf baby zijnde een kikkerkamer. Straks krijgt hij een onderwaterkamer.

Wij hebben 1 rode wand en de rest wit. Kozijnwerk is ook rood. Verder schilderijtjes van kikker. Ik had uit boeken foto's gemaakt en die in rode lijstjes gedana en op de witte murr gehangen.

Verder slaapzak, kruikzak, lakentje, muziekpop, dekentje, koffertje, knuffels, kartonboekjes, stofboekje en piama van kikker. Ow en een badjas. En dat stond allemaal op planken en op de kast en commode enz. Mijn schoonzus heeft een schilderij met Lars zijn naam en geboortedatum en Kikker erop geschilderd die er ook hangt.

Bij prenatal hadden ze toen een hele lijn van kikker, tot luieremmer, badje en thermometer toe.

3. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Mjin vriendin wilde ook alles van Kikker, maar er is bijna niks meer in de handel. Die slaapzakjes, pyamaatjes enzo, die hierboven genoemd worden zijn nu niet meer te krijgen.
    Zij heeft aan de muur gewoon een paar mooie ansichtkaarten ingelijst, ziet er leuk uit.

4. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Misschien heb je wat aan kikkervriendjes.nl. In de shop zie ik voornamelijk boekjes, maar ook een lamp en een klok dus wie weet heb je er wat aan.

5. greetje82

greetje82 Bekend lid

Jul 11, 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Op marktplaats staat ook heel veel van kikker.
    Gewoon bij kinderen en baby's kikker intoetsen.

Succes!

6. esther1972

Sep 25, 2006
    29
    0
    0
    huisvrouw/moeder
    Sliedrecht
    Mocht je niet zoveel kunnen vinden, is het misschien een ideetje om kleurplaten te gebruiken (volop te vinden op internet), daarmee zelf met textielverf, schilderkwast etc. de decoraties maken.

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Dank voor jullie reacties! Ik ga gauw verder speuren. Erg jammer dat juist Prenatal met deze lijn is opgehouden omdat ik daar morgen uitgebreid ga shoppen.

8. Niet meer actief

ik heb een leuke kikker bij de ikea vandaan. een soort poef

9. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    De boeken van kikker zijn nog wel te krijgen. Mischien kun je een boekje kopen en deze 'opofferen' door de prenten er uit te halen en in te lijsten?

Pim

10. Niet meer actief

er zijn ook ansicht en dubbel kaarten van Kikker, die kun je ook als fotootje ophangen!

Share This Page