babykamer duitse maten nu een deken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Amfy, 3 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

oke ik heb ook weer wat :) ik heb gister even snel een baby kamer besteld (ja 10 minuten over gedaan) we vonden een allebij echt mooi maar vooral ik vond hem te duur.nu heb ik gister in een dwaze actie de kamer toch maar besteld :oops:

nu kom ik er vandaag achter dat het ledikant duitse maten heeft (1.40/70). helemaal niet erg kan die kleine er net iets langer in liggen.maar nu het probleem hoe doe ik dit met de ledikant deken? kan er gewoon een nederlandse deken in leggen?'

wat ben ik weer helder geweest :) :rolleyes: maar ja ik had even een opwelling

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben een ledikant van de prenatal en ook een deken van de prenatal. Het dekentje is best wel groot, ik heb een heel stuk onder het matras moeten proppen. Denk dus dat het wel gaat passen. En anders toch maar een dekentje bestellen in duitsland.
    Het is misschien wel handig een matras uit Duitsland te bestellen, anders moet je hier 1 op maat laten maken.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

het matras heb ik meebesteld. maar in duitsland hebben ze heel veel dekbedden en niet echt leuke dekens

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

dan doe je een deken in een overtrek?

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

mag dat dan? dan ben ik klaar

6. ProudMum

ja hoor, je mag gewoon een katoenen laken ( ik zei net deken, sorry) in een dekbedovertek doen. zou geen dekbed doen ivm wiegendood.

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee oke een dekbed doe ik ook niet maar als ik een katoene deken van de prenatal koop en die in een dekbed overtrek doe.dat kan dus ook

8. ProudMum

ja hoor, dat doe ik hier ook!

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja dat mag gewoon... handig he.
    blijft veel beter zitten ook

Deel Deze Pagina