Alles gewassen met 'puur' van de AH (vergelijkbaar met neutral). Geen wasverzachter. En al gedaan toen ik 25 weken was, toen had ik nml nesteldrang. In mijn laatste weken had ik dat niet meer
Dank voor al jullie reacties! Ondertussen ben ik toch maar begonnen met alle baby wasjes! Het boxkleed gaat niet in de was en de rest wel. Boxkleed gehaakt van koeka, zelfde geldt voor de dekentjes (ook van koeka) ben erg benieuwd hoe het met de dekentjes gaat.. Het boxkleed strijk ik wel nog even, en dan goed stomen met strijk..
Welke dekens van Koeka heb je? Die met teddystof aan de achterkant? Mijn koeka deken met teddy heb ik op 30 graden gewassen en daarna aan het wasrek laten drogen.. ziet er nog prima uit!
Deken van vizela, zag je berichtje, en die met teddystof aan de achterkant er meteen ingedaan.. gisteren gestreken maar vond t niet lekker ruiken ga het vanmiddag zien!
Heb alles gewassen.. behalve knuffels. En dan gewoon op 30/40 graden, geen speciaal wasmiddel oid gebruikt. Ben begonnen toen ik verlof had
Met 25 weken ben ik begonnen met wasjes. Kon niet langer wachten Ik heb alle kleertjes, hydrofiele doeken en katoenen beddengoed op 60°C met Neutral gewassen. Boxkleden en dekentjes gingen op 30°C. Heb trouwens helemaal niks gestreken.