Ach het komt vast allemaal wel goed, maak me vast weer veel te druk hihi. Vanmorgen heeft ons kindje speelkwartier gehad, ben 15 a 20 minuten uitgebreid gestompt en/of geschopt hihi. Vond het niet erg om ons kindje zo uitgebreid te voelen (zelfs leuk en gaf bevestiging), hoop alleen dat mijn man er de volgende bij kan zijn om het ook te voelen, heb het nog nooit zo lang en heftig gevoeld.
Herkenbaar dat begon bij mij ook rond die termijn. Daarvoor wilde ik het steeds aan manlief laten voelen maar dan hield hij altijd op met trappen. Nu schuift ie vaak zat heen en weer Geniet ervan.
Haha, dat ging bij ons inderdaad vaak net zo. Net als mijn man wilde voelen hield ons kindje op. Maar hij heeft het toch al 3 keer gevoeld! Maar dit keer was het wel heel uitgebreid en duidelijk. Heb jij dit daarna steeds vaker zo lang en duidelijk gevoeld?
Jazeker, dat neemt juist alleen maar toe! En nu is het soms gewoon zware discotheek in mijn buik! Dus nu voelt iedereen dat zeker. Leuk hoor lekker van genieten!
Hopelijk is dat bij mij ook zo, kijk er zo naar uit. Voelt zo fantastisch, kan er geen genoeg van krijgen! Hopelijk is ons kindje bij de echo van 1 september ook lekker actief (zolang het zich dan maar wel goed laat zien haha) en kunnen we nog mooiere echo's mee krijgen dan de vorige keer!