Wassen volgens de "no 'poo" methode(geen shampoo), wie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bruni, 18 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Heb veel haar wat erg fijn is en snel vet wordt. Gaat na een dag helemaal om mijn hoofd hangen als een dweil. Wil van het vette af en meer volume. Proberen waard, maar was wel benieuwd of het dan ook echt wat doet voordat ik weer aan het zoveelste middeltje begin.

Thnx voor de overige reacties. Ik ga eens naar die facebook groep kijken. :)

2. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had altijd erg veel last van, wat ik dacht, roos. toen de kapster eens vroeg waarmee ik mn haar waste en ik zei antiroos. heeft ze me dit direct verboden. het was geen roos maar juist erg gevoelige hoofdhuid. ik had altijd jeuk op mn hoofd, vet, sluik haar en hele sneeuwstormen ;). ik ben op zoek gegaan en gebruik nu ruim een jaar shampoo zonder siliconen en sls inderdaad. ik heb een tijd die van de tuinen eigen merk gebruikt maar die zijn nu al een tijd niet leverbaar. en toevallig twee maanden geleden bij de action timotei bio gevonden! zit in een tube, beetje vreemd geurtje, menthol achtig maar werkt even goed als de shampoo van de tuinen, al zou ik die wel weer willen halen omdat die wel lekkere geurtjes heeft. ik heb nu amper jeuk op mn hoofd en de sneeuwstormen zijn ook verledentijd!

Deel Deze Pagina