Ik heb dikke vette hooikoorts. En heb er destijds ook helemaal niet bij stil gestaan. En heel eerlijk.. nu zou ik het weet zo doen
Oh hahahah! Ja ik kreeg er echt vreselijke last van! Dan maar iets langer wachten tot de was droog is
Gelijk op maat verdelen in bakken ben je daar ook vanaf!!! Ik moet t nog achter schot vandaan trekken...de zolder opruimen de werkkamer naar boven verzetten. Tetris voor gevorderden dus. En dan nog wassen, drogen, vouwen en opbergen...Wat kijk ik er tegenop...(ben maar vast begonnen want mobiliteit neemt rap af) man zn enkel flink verstuikt dus die is ook ff niet mobiel. Mja voor een goed doel!!!
ja ik heb alles netjes gesorteerd in dozen zitten. Maar feit blijft dat je alles moet opvouwen, gesorteerd of niet Ik ben ook alle kleren aan het uitzoeken. En dat zijn er nogal wat want 2 meiden whahaha en nu dus een jongen. Dus alles moet weg. Maar ja wel wassen want wil wel even kijken welke vlekken er wel en niet uitgaan voor ik het verkoop/weg doe naar de kledingbank. En vind het zelf ook wel fris als ik iets schoons koop i.p.v. iets wat ruikt naar muffe zolder whahaha Ja ik begin ook altijd vroeg uit angst voor bekkenpijn. Eerste bekkeninstabiliteit gehad. Tweede zat ik nu in de ziekte wet met bekkenpijn, maar gelukkig nooit zo erg geworden als bij de eerste. En nu heb ik nog zo goed als nergens last van, maar ik verdeel ook alles supergoed zodat ik mezelf niet steeds overbelast. Ik laat manlief ook zoveel mogelijk tillen maar ja dat lukt bij jullie nu ook niet
Ben ik de enige die het probleem nog niet zo ziet met wassen Deze week tig wasjes gedaan en alles ligt inmiddels gesorteerd en wel in de kast. En ik ben echt geen georganiseerd persoon
Handig gebruik maken van je opruimbuien doet wonderen. En dan kijk je in de kast....oooooh heeeeerlijk allemaal klaaaaar!
Ja heerlijk!! Al moet ik zeggen dat ik nog geen echte opruimbuien/nesteldrang heb. Ben vooral moe hahahah! Maar de was moet toch gedaan worden. Zo’n groot ding is het niet, vind ik dan
Mja, bij de eerste was ik gelijk al de pineut en eindigde ik met 26 weken in een rolstoel. Nu ook klachten en onder fysio dus hopelijk krijg ik t grotendeels af voordat t echt problematisch wordt. Sjouwwerk valt uit te besteden, wassen ook nog wel. Maar uitzoeken op zolder...dat is wat rotter.
Ik zou het ook wassen... vind het altijd wat muf ruiken na zoveel jaar .... Ik ben ruim van te voren begonnen met de 'babywas'. Niet alles in 1x gedaan en ook echt niet alleen maar babyspul bij elkaar gewassen. Dekentjes etc ging gewoon met de normale was mee. Bepaalde (nieuwe) kleerjes heb ik de eerste keer wel zorgvuldig en op kleur gewassen.
Misschien zit het verschil erin dat een aantal die hierop reageren al (meerdere) kinderen hebben? Dan is de wekelijkse stapel was sowieso al een stuk meer en voelt het soms alsof er geen einde aan komt... Zo ligt alles schoon in de kast en zó zijn ze weer vies! In mijn eerste zwangerschap vond ik het ook vooral een heerlijk klusje, al dat minispul wassen. Nu zie ik het iets meer als een noodzakelijk kwaad
Ja kan heel goed hoor! Misschien denk ik er over een paar jaar ook anders over Maargoed, het blijft iets wat gewoon gedaan moet worden. Of je nou wil of niet. En ik denk dan: dan maar gewoon doen ipv me er druk om maken. Huishoudelijke dingen vind ik ook niet ‘leuk’. Maarja. Het moet nou eenmaal!
Ja klopt. Als ik de wasmand leeg heb (zoals nu), dan zit hij vanavond alweer half gevuld en zou ik hem weer aan kunnen zetten. Denk aan al het spul wat de kinderen mee terug nemen van de opvang.. dan bedoel ik de kleding die ze aan hebben.. soms ook iets war vies is geworden.. O wordt groter dus zijn kleding ook. Tel daar je eigen ondergoed enz bij op. Als mijn man er dan ook een blouse, shirt en jeans bij gooit dan heb ik gewoon een kleine machine vol hoor. Even een slaapzakje van een kind erbij, hoeslakentje et voila
ik heb een 7 kilo trommel, kids krijgen elke dag schone kleren aan ( 4 jaar 110/116 en 7 jaar 122/128 dus grote kleren) En ondergoed van ons allemaal, maar dan heb ik echt nog laaaaang niet een halve trommel vol. Als manlief zijn werkkleding er bij gooit wel, maar ik ga geen was opzoeken 'wat wel even gewassen kan worden'. Als het vies is gaat het in de wasmand en anders niet. Vind het ook zonde om een halve machine aan te zetten qua geld (stroom en water) Grappig die verschillen tussen mensen