Mijn dochter moet altijd spugen als ik haar in de maxi cosi zet. Meestal heeft ze een half uur daarvoor een fles gehad, heb ik haar goed laten boeren en ik probeer haar zo voorzichtig mogelijk en recht mogelijk in de maxi cosi te zetten, maar blijkbaar komt haar maagje in de knel ofzo en moet ze daarvan spugen. Hebben jullie dat ook met jullie kindjes? Heeft er iemand nog tips? Als ik moet werken krijgt ze om half 7 de fles en zet ik haar om kwart over zeven in de maxi cosi om naar het kdv te brengen. Veel langer tussen voeding en vertrek laten zitten lukt niet.
mss wagenziek? Fles op t kdv laten geven? Ik had de afspraak op t kdv dat als ik om 7 moest beginnen dat zij de eerste fles deden. Als ik om half 8 begon deed ik t zelf. Hoe oud is je kleintje? Anders een doek onder de bekleding van de cosi leggen zodat ze meer ligt dan zit
Ik ben gastouder en heb ook een kleintje dat hier z`n fles krijgt omdat hij anders spuugt. Waarschijnlijk zijn ze allebei wagenziek. Hij spuugt verder ook eigenlijk niet, jouw dochtertje ook niet?
Mijn dochtertje doet dat ook! Tja, weet ook niet zo goed wat ik er mee moet. Ik doe d'r van te voren maar een slabbetje om en heb een hydrofielluier in de aanslag als ik haar in de maxi cosi doe. Als ze er dan eenmaal in zit, dan gaat het daarna wel weer goed.
Ons dochtertje doet het ook... Het heeft hier niks met wagenziek zijn te maken want ze spuugt net als topicstarter als je haar IN de maxi cosi zet. Wij weten ook niet hoe het komt en zetten haar voorzichtig in de MC, toch spuugt ze regelmatig.