ik heb gehoord dat je alle baby spulletjes kleertjes ect... voor die tijd moet wassen( en gestreken?) moet dit met een neutrale was middel zonder parfum ect.. of mag dit gewoon met je dagelijkse wasmiddel? en wanneer begin je daar mee?
Ik heb alles gewassen met ons gewone wasmiddel. Ik heb geen wasverzachter gebruikt, maar dat doe ik normaal ook niet. Pim
Ik weet alleen dat je geen wasverzachter mag gebruiken, omdat je kindje daar op kan reageren. Ik heb nog nooit iets gelezen over een speciaal wasmiddel.
Ik heb toen alles gewassen met "een vleugje wasverzachter". Het lijkt me inderdaad wel fris om sowieso alles even te wassen voor de grote dag. Was ze!
Je mag wel wasverzachter gebruiken! Heb het na gevraagt aan de kraamhulp! Maar dan Nutral... Die voor baby's staat ook een baby op.... Maar mocht je zelf last hebben van een allergie voor wasverzachter is het beter niet te doen! Dat het zo wie zo niet mag is onzin!
Ik heb alles in de neutral gewassen met persil wasverzachter hypoallergeen. Ze advieseren juist wel een beetje wasverzachter zodat de kleertjes e.d niet te hard zijn en dan schuren over het tere babyhuidje. Bovendien vind ik het heerlijk ruiken, maar dat is voorkeur. Groetjes MB2005.
Ik heb alles gewassen met gewoon wasmiddel. Verder heb ik geen wasverzachter gebruikt. De kleertje voelen niet hard aan ofzo, gewoon lekker zacht.
gewoon lekker met ons wasmiddel gewassen en ook met onze wasverzachter ik was trouwens meteen alles en strijk alles en als ik vindt dat het tegen die tijd onpieuw moet doe ik dat ook gewoon weer
Mijn wasmiddel is op maar vond dat ik toch wat nieuwe babykleertjes moest wassen dus met babyshampoo Deed ik vroeger mijn wollen truien ook mee zodat ze mooi en zacht zouden blijven
Ik had alles gewassen met Neutral waspoeder in het beginnen, die voor witte en gekleurde was. Had ook alles gestreken, nu strijk ik alleen wanneer het nodig is. En gebruik nu een gewoon wasmiddel.
heb al;les gewasen in gewoon wasmiddel, zonder wasverzachter en daarna in de droger is het gelijk uitgekrompen en dan komt het er heerlijk zacht uit. straks heb je niet de tijd op al die kleine kleertjes op het rekje te hangen.
Alle kleertjes, beddengoed, capejes, etc die ik heb heb ik al gewassen en gestreken. Nu wilde ik de knuffels gaan wassen, ze liggen al klaar. Maar ik ben ook bang dat ze daarna niet meer zo mooi zijn. Hebben jullie ook alle knuffels gewassen? Ik wil ze niet in het bedjes zetten, maar gewoon op een plankje of zo.
of je knuffels in een zak een nacht in de VRIEZER.Dan is al het stofmijt dood en is het ook weer fris.Ik ga dit straks over een paar maand ook doen Probeer het eens! Groetjes