wassen jullie de kleertjes allemaal op de aangegeven tempratuur de eerste keer? of is een mini wasje van 30 ook genoeg om te spoelen? Ik wilde namelijk gaan wassen..... vind {als het niet nodig is} het een beetje zonde om de machine lang te laten draaien.....
Ik doe een kort programma op 40 graden voor de kleertjes. De hydrofiele luiers, spuugdoekjes ed op kort programma en 60 graden.
Ik heb ze op 30 graden gewassen en de tere kleertjes op handwas (koud). Het gaat er maar om dat het 'fabrieksvuil' er lekker uit is, toch?
ik zou ze ook gewoon op kort prog. laten draaien met 30C' het gaat eigenlijk alleen maar om de eventuele vuiltjes eruit te wassen...
oke dan... ik heb al die lappen {sla me voor me kop want weet echt niet waravoor allemaal!} de enige die ik wet zijn die handoekjes.. op 95graden gewassen met een wasmiddel om het wit te maken, heb ze namelijk van me schoonzus gekregen.. de rest van de kleertjes doe ik op het 35minuten prgramma op 30 graden... zal wel goed zijn... tnxx meiden!
IK was het net zoals het uitkomt. Nu had ik bv een witte 60 graden was en heb daar 2 boxpakjes en een badjasje bijgedaan. Maar als ik een 30 graden wasje had moeten draaien dan had ik het daar bij gedaan
Ik heb de babykleertjes van tevoren op het korte programma 30 graden gewassen met persil sensitive, die ruikt erg lekker en is nog een sensitive wasmiddel ook.
Ik heb nog een goede tip om je babykleertjes heeeeeeeerlijk te laten ruiken... leg een geurbuiltje van zwitsal in de kast tussen de kleertjes. mmmmmm!
heb ik van de week na gekeken bij de kruitvat, maar die hebben ze daar niet. iemand enig idee waar ik die wel kan kopen? of ergens online bestellen?
Heb alle kleertjes gewassen op een fijn programma van 30 graden. De hydrofiel luiers en washandjes op 60 graden en daarna lekker in de droger. Heb alles meteen opgevouwen ==> scheelt een hoop strijkwerk Succes!