hoihoi, heb zojuist een bellywarmer gekocht (electrische kruik), wou m even uitproberen, maar wordt nog niet warm en heb m er al meer dan 15 minuten aan. heb net de winkel gebeld en die zeggen dat ik m mag ruilen en ze weten niet precies of de eerste keer langer moet. is er iemand hier die weet of je de eerste keer iets anders moet doen ofzo, er staat dat ie binnen drie minuten warm moet zijn... groetjes sim
ja, zit erbij, staat op dat ie binnen 3 minuten warm moet zijn en in de zak moet je m opwarmen. nou de stekker kan er maar op één manier in en dan zou na die minuten het lampje uit moeten gaan...vaag.. heb ik weer altijd van dat soort dingen als het om electrische apparaten gaat. als het 20 minuten duurt voor die warm is loop ik snacht liever naar beneden voor 25 euro haha (hij was goedkoper in de aanbieding deze week, ik snap nu waarom hihi)
nou mijn man heeft m gister avond geruild en deze gaat ook niet uit. eigenlijk wil ik nog één poging doen, maar dan heb ik het echt gehad. is er iemand die hier wel goede ervaringen mee heeft, want ik ga straks en weet eigenlijk niet of ik geld ga terug vragen of ga ruilen... zijn die dingen heel gevoelig of heeft iemand er problemen mee gehad? hoop nog op een paar reacties...
ow oke, bedankt! mijn man is trouwens geweest en in de winkel haalden ze weer één uit de doos en die deed het ook niet, eerder die dag was er ook iemand geweest die m terug had gebracht. dus ws gewoon een foute zending. ik blijf denk ik eerst even bij de gewone kruiken, kerst staat voor de deur en ik zie me volgende week niet echt meer door de stad struinen hihi. liefs sim