Ben gewoon eens nieuwsgierig...hoe vaak draaien jullie nou wasjes... Ik blijf maar aan de gang lijkt t wel...afgelopen week 2 draaien per dag Wat is nou "normaal" ?
4 tot 5 keer per week 3 a 4 x kleding en 1 keer beddengoed en handdoeken Ik vouw en strijk 1 keer per week ( geen werkkleding van man)
gemiddeld 4 a 5 wassen per week, zonder beddengoed, meeste kleding van mijn dochter en man (veel werk kleding)
Ik probeer om de dag te wassen dus inderdaad 4 keer in de week. Als ik dan was draai ik 3 a 4 wasjes op een dag. Het liefst hang ik het buiten op, als dit niet kan gaat 1 was met ondergoed, lakens en handdoeken in de droger en de rest hang ik binnen op. Mijn beide dochters zijn bijna even oud als jou kinderen en merk wel dat met de 2e mijn was bijna verdubbeld is.
Ja echt he...hier ook...en dat terwijl er niet eens heel veel babygoed bij zit...vraag me wel eens af waar t allemaal vandaan komt...denk dat ik zichzelf vullende manden heb En hier gaat idd ook haast niets in de droger...sta maar te vullen hangen en vouwen
op dit moment 2-3 wassen op een dag. erg veel dus. heel soms 1 dag niet. Gelukkig kan ik op kort programma wassen van 3 kwartier. Wat ik moet ophangen ivm krimpen, hang ik op en de rest gaat in de droger. De kleintjes hebben elke dag schone kleren aan, ikzelf om de dag en mijn man ook. ongeveer 2 keer per week schoon matrashoes, soms een dekbed in de was, de bekleding van de wipstoeltjes, de zitstoeltjes, gaan regelmatig in de was. verder gaan de kleintjes elke dag in bad op het moment omdat ze echt vuil worden, dat zorgt voor meer handdoeken. ik gebruik ook veel schoonmaakdoekjes, spuugdoekjes, en slabben. ook wordt er veel handen gewassen en tussendoor de flesjes afgewassen dus ook vrij veel theedoeken en handdoeken. Ons bed moet ook af en toe verschoond worden. zo komen we uit op erg veel wasjes, ik strijk niet. ah, hij is klaar... ik zal de volgende er meteen indoen
Hier draait de machine eigenlijk elke dag wel. Soms een dag niet soms 2 dagen niet en dan doe ik er 2 op een dag.
Elk weekend doen we alle bedden verschonen en dat zijn dan 2 wassen Verder elke 2 dagen kleding en handdoeken wassen, dus ik denk zo'n 6 wassen per week gemiddeld
Wij draaien ongeveer 4 wassen per week.......we hebben een 7 kg trommel dus wachten echt tot ie vol is
Op ma. & di. was ik alles van de hele week en op wo. was ik alle beddengoed. Soms tussendoor nog een handdoekenwas. Niet zoveel dus vergeleken met anderen hier.
Sowieso elke dag 1 was. Soms heb ik kleine wasjes, of niet zulke vieze was die prima op de korte stand kunnen.
6 wasjes in de week. ik was meestal op maandag en donderdag, omdat ik niet elke dag met de was bezig wil zijn.
We zijn met zijn 4-en en ik draai iedere dag een was en soms 2 keer op een dag een was. Dus minimaal 7 wassen per week.
Een zanussi ook 7 kilo trommel. Stand 40 graden witte was, kort. uit mijn hoofd weet ik het type niet, wil je dat weten? 271 denk ik.. Kostte ook niet heel veel,300 euro oid ben er erg blij mee!