Soms elke dag, maar sowieso wel om de dag. Ik heb denk ik al gauw 5 kledingwassen per week, 2 ondergoed/handdoeken wassen en 1 beddengoed per week.
Ik was elke dag wel 1a2 keer. Wil elke dag schone werkkleding aan en mijn man ook. Bovendien spuugt onze dochter veel dus veel boxkleden/beddengoed/kleertjes. Onze zoon heeft nog wel eens een ongelukje in bed, dus dat beddengoed is ook weer een machine vol. Zo kan ik wel doorgaan
hij draait vandaag voor de 5e keer, witgoed, donkergoed, gekleurd goed, douchegordijn en badmatten extra gewassen, plus een extra was knuffels/beddengoed van de kleintjes. Hoef nu over een paar dagen pas weer te wassen. zijn weken dat ik net 5 wasjes draai, ook weken van 10 wassen bij.
Ik doe ook ongeveer 5 keer per week wassen en we zijn maar met zijn tweeën. De handdoeken en ondergoed gaan in de droger en de rest hang ik buiten op. Strijk doe ik 1 keer in de week.
Hier 3 a 4 per week, soms 5 en wassen alleen op een zaterdag/zondag (goedkoper stroom) en manlief is binnenslaper op de kazerne, dus neemt zijn werkkleding in het weekend mee naar huis. We zijn met z'n tweeën soms met z'n drieën (kleding van de dochter van manlief blijven hier en worden hier gewassen en gestreken) Hebben wel 7kg trommel
Hahaha...en ik dacht dat ik veel waste...maar heb bij mn 2 draaien per dag het beddengoed er niet bij....dochter plast eigenlijk nooit in bed gelukkig...dus dat gaat eens per week in de machine...alleen met snotneusjes gaat t vaker Baby gaat wel 2 keer per week...iig het onderlaken...hij slaapt nu met slaapzak zonder deken...dat scheelt wel...slaapzak is een stuk kleiner dan een deken Handdoeken was ik met de was mee waar plek is...en eens in de zoveel tijd met bleek op de kookwas....keuken en vaatdoeken gaan apart
De ene dag kan ik er wel 3 draaien en dat is vooral in het weekend. Maar normaal gesproken staat 'ie om de dag aan.
2 a 3 keer per dag dan was je echt elke handdoek apart hoor. Dat snap ik echt niet. Ook niet met 2 of 3 kindjes. Wij zijn nu met zn drieeen en ik heb 4 wassen per week. Mijn man en dochter trekken elke dag schone kleding aan, ik in principe ook normaal gesproken, maar ik heb qua zwangerschapskleding niet zo'n uitgebreide collectie Ik verschoon de bedden elke week, met zweetweer 2 keer per week en elke dag voor mij en man een schone handdoek en washand. Onze dochter mag ivm met huidje alleen om de dag onder de douche of in bad. 2 keer per dag wassen betekend 14 wassen per week, dat zou betekenen dat die 1 of 2 kindjes meer dan bij mij voor 10wassen per week meer zorgen haha, dat kan niet.
ik heb zowiezo elke dag een wasje... en een droger vol... soms een extra was.... elke zondag haal ik alle bedden af... en savonds er weer fris op.... denk dat 1 was per dag echt wel normaal is hoor!
Tering, ik weet niet wat ik lees! Hier dus gemiddeld 2/3 wasjes per week! 2 normaal (wit of kleur, en altijd donker), en 3 als ik ons beddengoed erbij doe, dat van dochterlief gaat bij de witte was die sowieso elke week draait...handdoeken en washandjes gaan hier pas aan als ze op beginnen te raken Liggen dus ook wel even voordat ze gewassen worden, maar niet nat in de mand uiteraard dus er stinkt niks. Ben benieuwd hoe dat met de 2e puk erbij straks gaat..onderhand 2 dagen vrij houden volgens mij om alles te wassen
haha mijn gedachte, nu 4 per week, dat betekend dus dat onze tweede spruit voor 10 wassen per week extra gaat zorgen, helllllllpp!!
Ik zelf doe elke dag schone kleren aan, vriend ook. Dan heb ik nog werkkleding van vriend, kids elk dag schone kleren en elke dag schone pyjama(alleen de jongste draagt nog geen pyjama), dan elke dag schone handdoek en washand voor iedereen, en voormezelf nogm1 extra ivm lang haar(op mijn hoofd). De thee en handdoek in de keuken gaan iedere dag in de was, 2x per week verschoon ik de bedjes van de kids en 1x per week die van onszelf. Rekem daarbij slabbetjes en spuugdoeken en hydrofielen, en soms moet ik de kussenhoezen van de kussentjes op de bank wassen omdat daar dan weer een ligatje over uitgesmeerd is, oh en ze spelen hier op een deken op de grond, die gaat ook 1x per week, dat is dan al 1 trommel vol. En geloof me ik heb geen smetvrees, maar die was jongt hier maar door!
Ik was ongeveer 5 keer per week.. Incl. beddengoed, kleren, katoenen luiers en kleedjes van de beestjes..
Hier zo'n 5 wassen per week ongeveer. Wij zijn met z'n vieren. Elke dag 2 wassen..... hoe krijg je dat voor elkaar? Ik was eigenlijk alleen volle trommels, dat scheelt misschien.