Hallo dames, Even een vraagje ik was op google aan het kijken na kleine babykamers. Kwam ik een babybedje en commode in 1 tegen. Heeft hier iemand ervaring mee? Waar kan ik het zoal krijgen? We hebben namelijk niet veel ruimte zijn dan waarschijnlijk nog niet verhuisd. En ik vind die verijdbare commodes of houten dingen zo super lelijk . Andere tips zijn ook welkom
je hebt ook commodes die je aan de muur ophangt en dicht kunt klappen als je hem niet gebruikt, o.a. bij de IKEA. Bij babypark en babyland heb ik wel commode en ledikant in 1 gezien. Maar ja dat is dan wel weer een groot meubel! Hoe klein is de kleine kamer?
Als het een klein kamertje is kun je ook hier kijken: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/493156-heeeel-klein-kamertje-inrichten.html
die combi dingen zijn wel heel duur! Heb er toen ook naar gekeken en ben uiteindelijk gekomen op een ladenkast van Ikea . Pootjes gekocht bij de gamma en zo op de goede hoogte gezet. Ledikantje ook gekocht bij Ikea en dat past in onze kleine babykamer. De ladenkast met 3 laden gebruiken we als commode en ideaal: diepe lange lades. Ik mis geen kledingkast!