negenmaandenbeurs

Discussie in 'De lounge' gestart door wolffje, 20 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    ik weet niet of er al een topic over is en of ik hem op de goede plek heb, zaterdag gaan wij (mijn man en ik) naar de negenmaandenbeurs (en hhb) hier nog vrouwen die ook al zijn geweest, hoe het was en of jullie nog tips of dingetjes hebben om zeker niet te vergeten als we er toch zijn?
    en zijn er ergens op het internet nog ergens kortingsbonnen of wat dan ook te vinden?

wij hebben er weer zin in :)

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    ik ga ook zaterdag!!:D

3. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Ik ga zondag met mn moeder
    Was eerst aan het twijfelen omdat ik nog niet zwanger ben maarja vind het gewoon zoooo leuk om te gaan

Veel plezier!

4. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Ik ga zaterdag ook, hoopte eerst morgen te gaan maar dat lukt niet met vervoer. Brr. Dan maar zaterdag vriendlief meesleuren!

5. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Hoi! Vandaag geweest naar hhb (en kijkje genomen op negen maandenbeurs).
    Was pas tweede keer (eerste keer was vijf jaar geleden, dus geen pro).
    Tip voor mijzelf was, toch maar trolley meenemen. Hel mutserig, maar wel handig.
    Heb gebruik gemaakt van parkeren bij schiphol en dan wordt je met pendelbussen tot voor de ingang gebracht. Prijs is dan 16.50 ipv 20 euro. Je wordt opgehaald en afgezet voor de ingang (geen slepen met tassen naarparkeergarage).
    Volgende keer neem ik iets mee van druivensuiker oid.
    En had meer uit willen geven. Dus als ik nog een x ga, ga ik wel wat sparen van tevorn.
    Ook op internet het programma bekijken, zodat je niks mist.
    Doe geen dikke jas aan, maar vest of jasje. Scheelt garderobe. Want sommige zalen zijn warm!!!
    Je kan je inschrijven voor bijv een joolz kinderwagen. Die wordt ter plekke uitgereikt! Zo gaaf.
    Het "dat doen we op de terugweg", of het "daar komen we straks nog op terug" werkt niet. Haha gelijk dingen doen of kopen.
    Bij ingang (en via internet uit te printen) liggen kortingsboekjes.
    Vond negenmaandenbeurs eigenlijk geschikt voor als je een maand of vijf zwanger bent, tot pasgeboren-6 maand. Ik vond er weinig koopjes, onze dochter is 20 maanden.
    En probeer alles te doen wat je wil en te kijken. Ik vind het nu jammer bijv dat ik niet naar workshop catwalk ben geweest. Niet om mee te doen, maar om te kijken hihi.
    Nou dat was het volgens mij.
    Heel veel plezier!

6. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Kortingsbonnen zijn via hhb site uit te printen.

7. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    wij willen de auto neer zetten bij ajax daar gaan als goed is ook bussen vandaan toch? gaan niet te dik gekleed en nemen veel geld mee moet het vast goed komen hihi

denk wel dat ik dingetjes zou kopen op de 9mb komt vast nog keer van pas en anders kan ik het ook nog weg geven toch?

ben benieuwd heb der zin in :)

8. Sifra

Sifra Niet meer actief

Niet gaan :)
    Ben 2 keer geweest ( HHB dan, 9 maandenbeurs niet zo'n behoefte aan, zie onderschrift ), maar niets voor mij...

Maar dat is natuurlijk persoonlijk, en ws. heeft mijn reactie geen toegevoegde waarde voor je ;). Maar ik wens jullie heel veel plezier.
    Houd er wel rekening mee dat de zaterdag erg druk is.

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Let op: als je bij Ajax parkeert houd er dan rekening mee dat je alleen het voordeel tarief krijgt als je naar het centrum reist met metro of trein doe je dat niet dan betaal je gewoon normaal bedrag. Volgens mij valt rai niet onder centrum?

Deel Deze Pagina