boodschappen bewaking

Discussie in 'De lounge' gestart door Wilma, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Net naar het CB geweest en daarna wat boodschapjes gehaald...even bij de dierenwinkel binnen n achterwandje voor mn nieuwe aquarium gescoort en wat kluiven voor de hond.
    Meeste al opgeruimt maar er ligt nog wat spul in het mandje van de wagen.
    Eerst stond kara (bouvier) er al bij te snuffelen en heb ik dr gezegd er af te blijven. Dat doet ze sowieso doorgaans wel dus verder niet meer op gelet.
    Floor (dwerg pincher) is daar niet zo netjes in maar die zat nog in dr bench (die is nml wel met meer niet zo netjes...zoals dat gordijnen bvb niet zijn om mee te spelen en op te kauwen...)
    Eerst zat ik voor in de kamer Wendy te voeden en hoorde ik Kara al n keer grommen. Normaal gaat dat over tennisballen (DE sport van Floor is tennisballen jatten van Kara nml) Maar die zijn er niet echt meer want Kara ziet die dingen als kauwgomballen...tot ze KNAP! zeggen en dan gooi ik ze weg. Verder geen aandacht meer aan besteed want was lekker aan t tutten met Wendy enzo. Nog n paar keer grrr maja...boeiuh die honden zoeken het onderling wel uit...meer als wat grommen word het toch nooit.

Nu zit ik hier achter in de kamer en weer gromt Kara...maar ze was niet aan t spelen dus...waarom?
    Kijk naast me....ligt die muts dus de wagen te bewaken....met daar onder nog de zak van de dierenwinkel...
    Telkens als Floor in de buurt komt is t GRRRRRRRRRRrrrrrr...
    Ik heb prive bewaking voor mijn boodschapjes!
    :)

Maffe muts dat Kara is ;)

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    :) hahahahahaha,

zo bewaakte de hond bij mijn ouders de nieuwe hamster.....grommen dat ze deed als de andere hond ook maar iets in de buurt kwam!

3. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Haha, goed afgericht hondje!

Onze poezen doen dat ook....dan doet de een iets dat niet mag, rent de ander erop af om een knauw te geven, haha, maar......vijf minuten later doet ze het zelf ook!

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Dat deed kara in het begin ook mt floor toen ze nog zon iniminie puppy was (was erg grappig zo'n oversized bouvier en dan n dwerg pincher pup) Die had er liever helemaal niemand anders bij als alleen n lid van ons gezin. En al helemaaaaal geen andere honden :rolleyes:
    En nou kan t dr niet meer boeien...Floor heeft toch n grote bek dus die laat t wel horen als t mis is :)

@Jutte dat deden mijn poezen vroeger ook idd. Had een 2 jaar oude kater, een 3+ poes en daar een kitten bij. Die kitten werd dus netjes opgevoed....door de kater! Rakker wist dat als wij aan t koken oid waren je niet op de eettafel in de keuken mocht. En dan zaten ze samen dus op een van de stoelen. Zodra de kitten aanstalte maakte op toch op de tafel te klimmen en 1 pootje erop zette kreeg hij een fikse mep van Rakker :)

Mooi hoe sommige dieren de andere in de "roedel" of het "gezin" opvoeden/corrigeren :)

Deel Deze Pagina