ik heb al verschillende geprobeerd en vind ze allemaal wel wat hebben de een is wat sterker als de ander maar vind het onwijs fijne wasverzachter heerlijk lang blijven hangen echt super
Ik ben er vreselijk allergisch voor! Dus hier ook gewoon Robijn. Als al iemand in m'n buurt komt die het gebruikt reageer ik er al op.
Lenor= jeuk Zonder grappen. Ik gebruik dus bijna nooit wasverzachter. Alleen af en toe de sensetive variant van robijn. Wel was ik met Ariel, ruikt ook heel lekker.
Ben van Robijn overgestapt naar Lenor. Dan vooral de roze! Als je onze kleding kast opentrekt ruikt het heerlijk als ik andere moet geloven.
Ik was mijn dekbedovertrekken en gordijnen met de grijze lenor.. Heerlijk, je ruikt echt zeker een week.
Ik heb nu de gouden lenor. Normaal altijd de blauwe robijn. Allebei zo lekker, alleen lenor blijft langer hangen.
Ik lees veel dat mensen alleen gordijnen en bedovertrekken gebruiken met lenor, is daar een reden voor?
Ik WAS heel erg fan van Lenor, nu niet meer! Kan het niet meer luchten...ppufff.. Terwijl ik van Robijn verzachters geen genoeg kan krijgen. Die ruikt ook heel lekker, maar niet zo heftig.
Geel en zilver vind ik wel lekker, maar wel erg sterk. Ik heb liever Robijn en dan vooral wit, geel en blauw! Maar degenen die de blauwe Lenor lekker vinden, de Breath of fresh air of Aprilfris?
Ik heb ze in alle kleuren en geuren, en wisssel iedere keer zodat ik het blijf ruiken... Nu de gouden in gebruik, heerlijk!!!