We gebruikten altijd Lenor wasverzachter. Ruikt heel lekker, maar vind het niet heel lang ruiken eigenlijk. Ben daarom Doussy van de Lidl gaan proberen. Die bevalt toch beter. Nu had ik een tijdje terug de groene (Asian spirit). Die ruikt zooooooo lekker. Alleen nu elke keer als ik nieuwe wil kopen is die er niet. Alleen de gele, roze, blauwe en witte. Is de groene er bij jullie nog wel? Of was dit een keer eenmalig? Hoop het toch echt niet.
Manlief werkt bij Lidl.. Hij weet het niet zeker maar denkt dat de indeling in die dozen anders is en die groene er niet meer in zit..
Raar hè, ik gebruik die wasverzachter al jaren en het is altijd maar weer de vraag wat ze hebben, soms zie ik zelfs maanden de soort die ik wil er niet bij. Zal van de week eens kijken of ik hier die groene zie.
Super! Ik heb nog een beetje bewaard toen ik merkte dat hij er niet bij zat steeds. Zat net te snuiven aan de handwas waar ik een scheutje van in heb gedaan haha! @Ytest kan het zijn dat het nog terug komt of niet?
hier in ijsselmuiden wisselt het. wil er volgende wel 1 voor je meenemen als je dan nog niks hebt. je weet waar ik werk
Als je de andere geuren niet naar je zin vind, probeer een euro/budget winkel in de buurt eens. Daar verkopen ze vaak de oude Lenor, die ruik je na 3 weken nog als je de kleding gewoon actief draagt. Vraag me niet hoe ik dat weet.. mannen -rolt ogen-
Zou kunnen, zo nu en dan wisselen ze van leverancier. Je zou Lidl ook even een mailtje kunnen sturen. Ik heb het zelf met de cup à soup. Ooit hadden ze Chinese groente.. En ineens andere verpakking en weg was ie
Ja supergraag Laat maar weten als je hem hebt gevonden en gehaald. Ik weet waar je werkt Dank je wel!
Dat is zo balen he! Ze moeten gewoon alles bij het oude laten. Ze veranderen te vaak producten op een negatieve manier.
Ik heb sinds kort de lidl wasverzachter en wasmiddel ontdekt: TOPSPUL!! Heb de groene nog nooit gezien trouwens, alleen roze, blauw en wit
Hier bij de lidl hebben ze ook dan wel de ene kleur en dan weer niet, ligt denk gewoon aan wat er besteld of geleverd word. Maar ze ruiken idd heerlijk, gebruik ze ook altijd.
Blijft die van de Lidl langer hangen dan van Robijn? Ik zweer bij Robijn omdat je die geur echt in je kledingkast blijft ruiken, zaaaaalig!! Maar die van de Lidl is vast stukken goedkoper
Ik vind het net zo lang blijven hangen eigenlijk. Ik gebruik zelf altijd de witte, dat vind ik de mildste geur en zelfs die blijft lekker lang hangen. Voor 2,- voor een enorme fles, zou ik gek zijn om robijn of Lenor te kopen