Wij willen schoonfamilie gaan bezoeken op Sicilie en het dichst bijzijnde vliegveld is Catania. Wie van jullie weet toevallig, of kent een website, waar je makkelijk uit kunt vinden van waar je zonder overstappen naar Catania kunt vliegen. Eventueel zijn Palermo en Trapani ( ofzoiets ) ook mogelijk. Belangrijk is zonder overstappen omdat we met de tweeling van dan 1,5 onderweg zijn en de reis zo kort mogelijk willen houden... THX alvast voor de tips en info.
Wij zijn ooit met Transavia naar Catania gevlogen. Volgens mij vliegen ze daar nog steeds op. Rechtstreeks vanaf Amsterdam
Heb zojuist op Vliegwinkel.nl gekeken en van Amsterdam vliegen ze ook alleen met tussenstop nu... Lastig zeg...op zich vielen de prijzen wel mee... Bestaat er geen website waarbij je bijvoorbeeld Catania ingeeft en dan ziet vanwaar je dan direct kunt vliegen bij jouw in de buurt...
Mijn ouders gaan meerdere malen per jaar naar Sicilië om familie te bezoeken. Zij vertrekken alleen vanuit Dusseldorf en vliegen rechtstreeks naar Catania.
Brussels Airlines rechtstreeks 275,-. Vanuit Dusseldorf met Lufthansa ook rechtstreeks, maar is ong. 475,-.
@ MamavanMJ, dat was met overstappen denk ik? Dan valt 4,5 uur inderdaad mee. Vanaf waar ben je gevolgen? @ zogelukkig, vanaf waar vliegt Brusslairlines, alleen vanaf Brussel? Die prijs valt ook wel mee...
Kijk eens op wegolo daar kun je van alles opzoeken. Vul je bij vertrek regio Benelux in, dan krijg je opties als Dusseldorf en Keulen waar je rechtstreeks op kunt vliegen. Succes met boeken!
Ik stond voor het zelfde probleem! Vanaf amsterdam is er alleen met tussenstop in palermo zo ver ik weet. En toen ik dacht er een te hebben gevonden die rechtstreeks ging bleek er later na boeking alsnog te staan dat er een tussenstop was in palermo. De 11e ga ik. 4,5 uur doen we erover Maar je kan óf in het vliegtuig blijven zitten en als er schoongemaakt of getankt moet worden moet je even wieberen. Dus geen gezeul met bagage ofzo. De terugreis is wel zonder tussenstop naar amsterdam en duurt 3,5 uur. Dus die tussenstop op de heenreis blijkt dus 1 uur in beslag te nemen. Vanaf dusseldorf was idd wel een rechtstreekse vlucht.
ik ben 3 jaar geleden met Air Berlin rechtstreeks van dusseldorf naar catania gevlogen. Ik weet niet of ze nu nog steeds rechtstreeks erop vliegen
Lufthansa vanuit Dusseldorf. Maar check die Brusselse maatschappij eens, is echt veel goedkoper! (En misschien ook dichterbij?).