Wasverzachter voor babykleding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Banana, 23 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Hoi dames, een vraag. Tot wanneer hebben jullie de babykleding apart gewassen, zonder wasverzachter? Mijn kleine is nu bijna 4 maanden en ik vroeg mij af hoe lang ik nog apart moet wassen. Ik hoor graag jullie tips/ervaringen!

2. enerisab

enerisab Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    0
    Ik gebruik nooit wasverzachter. Manlief krijgt de kriebels van alles en nog wat. Dus hier alleen Neutral in huis. En dus alle was door elkaar. :)

3. MamavC

MamavC Niet meer actief

Alleen in de kraamweek, daarna niet meer. Ik gebruik verschillende wasmiddelen en wasverzachters en ook wel eens alle kleren door elkaar. Onze dochter heeft er nooit last van gehad. Als dit wel zo was, had ik wel met Neutral oid gewassen natuurlijk.

4. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ik gebruik de witte neutrale wasverzachter van robijn sinds de kleine er is bij de was waar spullen/ kleertjes van hem bij zitten

5. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Wij gebruiken nooit wasverzachter, dat levert jeuk op ;)
    Ik was na een paar maanden overgestapt op gewoon wasmiddel, maar inmiddels weer terug op neutral voor mijn zoontje. Hij heeft een eczeem huid en reageert helaas toch nog op ander wasmiddel.

Maar het is een kwestie van proberen. Als je kindje er wel tegen kan, hoef je helemaal niet apart te wassen. De meeste kindjes kunnen er gelukkig wel tegen, al is wasverzachter wel een extra laagje dat nog kan prikkelen.

6. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nooit, ik gebruik hypo-allergene wasverzachter van Robijn. Onze dochter heeft nooit huiduitslag gehad

7. Justme87

Justme87 Actief lid

16 jul 2015
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij gingen wij hier vanaf een maand of 3 weer wasverzachter gebruiken, gelukkig kan hij d'r gewoon tegen! Zo'n gedoe om alles apart te blijven wassen..

8. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Eh, de eerste keer alleen geloof ik. In de kraamweek waste volgens mij de kraamverzorgster het al met de gewone was mee. Nooit problemen gehad.
    Gewoon uitproberen, je merkt het gauw genoeg.

9. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Hier altijd gewoon wasverzachter gebruikt, nooit problemen mee gehad :)

10. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Dank jullie wel dames! Ik ga eerst een setje meedraaien met onze was en als dat goed gaat, lekker alles door elkaar heen :)

11. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Neutral heeft ook wasverzachter !

12. veense

veense Niet meer actief

Nooit... Was alles samen. Wasverzachter is ook alleen maar nodig bij de handdoekenwas, en daar zitten hooguit wat spuugdoekjes, slabben en hydrofielen van hem in. Was nieuwe kleertjes ook niet allemaal vooraf, bij de oudste heel braaf gedaan maar heb zo ook wel genoeg was...

Deel Deze Pagina