In welk deel van de slaapzak ligt jullie baby nu? En wat hebben ze eronder aan? Een shirtje met lange mouwen, een rompertje of een pyama? En wat voor deken doen jullie er nog overheen? Of alleen een laken? Mijn dochter ligt nu nog in een dun slaapzakje (inbakerzakje met open mouwtjes maar ik wil dus over naar de puckababy) met daaronder een rompertje (hempje) en shirtje met lange mouwen, blote benen en voetjes. Met daar overheen een lakentje met een ledikantdeken dubbel gevouwen. Graag jullie tips!
Bij mij ligt ze nu in een puckababy bag mini, dus de newborn variant en dan de teddy versie. Heeft een TOG van 2.5. Dus weet niet met welk deel deze vergelijkbaar is? Voor mij was het ook even aftasten maar ze heeft er nu alleen een romper met korte mouw onderaan. Ze voelt een paar uur later gewoon lekker warm aan en niet te warm dus denk dat het goed is zo. Oh, verder trouwens geen dekentjes oid. Mevrouw krijgt het zo al voor elkaar om overdwars bovenin haar ledikant te gaan liggen dus daar pas ik maar voor.. Volgensmij is het echt een heerlijk ding voor onze ukjes
Mijn dochter heeft er tot de zomer ingelegen. 19 graden en warmer was hier de lentenvariant. Boven de 21 graden de zomer variant. Onder de 19 graden de herfst bariant en onder de 16 de winter. Tot 21 graden altijd rper met pyama shirtje, nooit broek of dekentjes/lakentjes.
Goei vraag. Hier is 't 17 °c. Gisteren the bag voor de 1ste keer gebruikt. Ik had romper lange mouw, pyjamabroekje en het grijze deel met mouwen. Maar dat leek mij uiteindelijk toch te fris omdat ze haar deken van zich afstampt. Dus toen ze 's nachts wakker werd, de herfstversie aangedaan.
Bedankt voor jullie reacties, heel fijn! Ik verwacht dat het bij ons nog redelijk warm is, in onze huiskamer is het nog 20,5 gr. Dit omdat de zon de hele dag op de achterkant van ons huis schijnt (als ie schijnt ) Zo ook op de kamer van mijn dochter, hoewel daar altijd het raam open staat als dochter niet slaapt, dus het is er niet opvallend warm ofzo. Maar omdat mijn dochter gewend is om ingebakerd te liggen vind ik het fijn om in elk geval de mouwen te gebruiken en een dekentje of lakentje, om haar toch enige vorm van begrenzing te bieden. Ik heb haar zojuist voor de eerste keer in het herfst-gedeelte in bed gelegd, met alleen een rompertje zonder mouwen en een dun dekentje eroverheen. Ze ligt nu heerlijk te slapen op haar zij. Ik ben benieuwd hoe het gaat, m.n vannacht
Wow nu al het herfstdeel? Wat trek je in de winter dan aan? Lotte draagt nu een romper met korte mouwen, dun shirtje met lange mouwen en sinds enkele dagen ook een dun broekje in de zomerslaapzak en meer niet. Slaapkamer is ongeveer 18 graden.
Hier ook de zomerslaapzak met mouwen en erin met romper zonder mouw en pyjama. Op de kamer is het ongeveer 19 graden.