Welke wasverzachter gebruik jij? wij hebben over het algemeen robijntje en dan de bruine... die ruikt zo lekker en de was gaat er ook best wel lekker van ruiken...
Geen Robijn, krijgt vriendlief uitslag van, heb meestal Silan, en dan die met perzik jasmijngeur ofzo. Hmmmm. Als je naar boven loopt ruik je helemaal die lucht, zalig!
Ik heb nu de blauwe wasverzachter van Vernel, een tijdje geleden gekocht bij de Action. Vernel is een bekend merk in Duitsland. Hij ruikt heerlijk! Maar ben nu bijna door mijn voorraad van 3 flessen heen, en daarna gebruik ik gewoon weer die grote blauwe fles van Robijn.
robijn morgenfris is hier favoriet.maar ik haal ook heel veel was middel enzo in duitsland daar is het veel goedkoper en daar neem ik eigenlijk alle geurtjes wel mee.als ik in nederland boodschappen doe (is niet vaak) dan is het robijn morgenfris
Oh ja die blauwe van Robijn heet morgenfris Gebruik trouwens niet altijd wasverzachter, meestal alleen bij handdoeken. Gebruik namelijk meestal omo vloeibaar wasmiddel en die vind ik van zichzelf al heerlijk ruiken.
Hier geen wasverzachter. Kan Vigo niet tegen. Eerder gebruikte ik altijd Robijntje Morgenfris... hmmmm.....
Ik gebruik meestal Robijn morgenfris en die blauwe van de Kruidvat vind ik ook erg lekker. Liefs Hummel.
ik heb van Silan en van de AH ligt eraan wanneer het op is waar ik het koop eigenlijk Ik heb er altijd twee zodat de geur in het huis elke dag weer anders is
hier meestal robijn; die bruine met creme is nr 1 hier, als een fles leeg is neem ik meestal wel weer een ander geurtje. nu toevallig de lavendel van de C1000, ruikt ook wel lekker
Het liefst Silan (nu toevallig lavendel). Robijn ruik ik bijna nooit als ik de gebruikt hebt, silan ruikt lekker fris.
Robijn: alle kleuren die ze hebben, en sinds een tijdje de Robijn met die nieuwe dop ruikt nog anders dan de originele van Robijn.
Robijntje en dan die gele zomerfris die blauwe die oranje en die roze. en dan ieder keer een ander zodat je de geur altijd ruikt
Ik heb meestal die Sensitive van Silan, maar momenteel Robijn sensitive en gele Robijn. Vind die oranje Robijn ook wel lekker. Ik merk ook wel verschil tussen die van een merk dan van die Lidl of AH eigen merk, daar moet je vaak meer van in doen voor hetzelfde resultaat.