heeeeeeeeyyyy ik moet nog een kinderstoel hebben nou dacht ik zelf aan een stokke trip trap? heeft iemand die in gebruik? of een andere goede? en ik kan nergens (op interner) een stokke vinden met een eetblad zit dat er niet op? grt
het mooie van de triptrap is dat je kindje net als jij gewoon aan tafel eet. je hebt dus geen eetblad nodig.
Wij hebben ook de stokke en bevalt me prima, je kunt er lang mee doen! het is echt een meegroeistoel.
De Stokke Tripp Trapp heeft geen voorblad. Het idee van Stokke is juist gezellig samen aan tafel. (je schrijft het met 2 2 P's. )
kun je ook geen voorblad los kopen? lijkt me namelijk zo lastig in het begin dan moet je steeds het bordje zelf vast houden
De Tripp Trapp past onder de tafel zoals een gewone stoel. Dus eigelijk hebben ze een super groot eetblad, heel de tafel eigelijk.
HIer ook een triptrapp en heb het blad nog geen seconde gemist, of je nou het bord op het blad zet of op tafel maakt geen verschil
Wij hebben geen Tripp Trapp, maar een kinderstoel van de Hema. Deze is wel met een tafelblad eraan vast. Ik vond de Tripp Trapp een ontzettend dure stoel. Die van ons was maar 40 euro en als ons ventje wat groter is dan kan het blad eraf en kan hij ook op deze stoel bij tafel aanschuiven. Ik vind het model van de Tripp Trapp trouwens wel heel strak. Daar heb ik ook zeker niets op aan te merken. Het systeem is ook goed, maar ik had het geld er gewoon niet voor over.
Wij hebben een stokke, maar voor de 2e toch een 123stoel gekocht omdat die wel een blad heeft. Voor het avondeten mis je het blad niet, maar voor aan de koffietafel of als je rozijntjes oid geeft is het wel lekker dat ze niet meteen aan tafel hoeven te zitten.
Ik heb ook een gewone. Ook mede door het geld voor de tripp trapp. Nu in de praktijk merk ik dat ik soms recht tegenover haar wil zitten tijdens het fruithapje geven. hierbij vind ik het blad wel erg prettig aangezien ze nog heeeeel erg veel knoeit haha
hier hebben we ook een tripptrapp!!!!! wij zijn zeeeeeeeeeeeer tevreden gebruikers! komt er ooit een 2e kindje , komt er gewoon nog 1 bij. mijn ouders en schoonouders hebben er 1 van bambino, van de kruitvat...was niet duur, maar mijn zoontje zit er een partij beroerd in.....hij zakt continue naar onderen , heel irritant.. mijn moeder zegt heel vaak: voor af en toe is ie prima, maar voor alle dagen is jullie eigen tripptrapp veeeeel fijner. hij zit er vanaf het begin heel mooi recht in. en ik vind het heel fijn dat als hij straks een kleuter is, dan kan hij nog mooi hoog bij tafel zitten op zijn tripptrapp. ook wonen we klein, en hij neemt zeer weinig ruimte in omdat hij onder tafel kan.
Wij hebben ook een tripp trapp en ben er zeer tevreden over. Hij kan mooi onder de tafel worden geschoven, je hebt dus geen 'sta in de weg kinderstoel'. En ik vind het juist makkelijk dat er geen blad aan zit en dat ze dus gewoon aan tafel zit. Tuurlijk is hij erg duur, maar je kan hem ook erg lang gebruiken.
Hier gebruik ik heb ook met heel veel plezier. Bij de tweede komt er zeker weer een trip trap stoel. Ze zit er super in. En hij groeit met je kindje mee !
Ik wil ook graag een tripptrapp stoel hebben.. Juist ook omdat deze heel lang mee kan gaan.. Dus in verhouding vind ik t mee vallen... Zat net in t topic over zo'n Bloom stoel.. die kost zo'n 280 euro en kan tot 36 kilo mee.. Tripptrapp een heel schoolleven..( en misschien nog wel langer)
Hier ook een tripp trapp, sterker nog, heb er net 1 bijgekocht voor Lars. Ik vind het erg prettig ( en gezellig ) dat ze er zo bij zitten aan tafel.
Ik zit ook heel erg te twijfelen of ik een tripp trapp ga kopen of een model alla prima papa. De tripp trapp kan erg lang mee, dat vind ik echt een voordeel maar er zitten ook nadelen aan vind ik. Wij hebben laminaat en er zitten geen wieltjes onder dus ben erg bang voor krassen dus moet er iets van vilt onder, gaat dit wel??? Ook denk ik dat ik het blad ga missen, het lijkt me erg onhandig om altijd de stoel aan de grote tafel te hebben zeker als je een hapje wilt geven vanaf de bank ofzo...... De andere stoelen kan je ook kantelen en daar zit dus wel een blad aan vast. Moeilijk moeilijk moeilijk Het is allemaal veel geld en als de ene niet bevalt ga je ook niet zo snel een andere kopen. Ik blijf nog even meelezen en ik hoop snel een keuze te kunnen maken want de stoelen zijn nu bij veel winkels in de aanbieding ( scheelt toch snel een paar tientjes)
@kim0503, viltjes kunnen er zeker onder. Wij hebben een gietvloer en krijgen anders ook krassen. Met viltjes gaat dat goed. Het blad heb ik nog nooit gemist. Nu zit Lars natuurlijk nog in de wipstoel, straks gaat ie aan tafel en zit ik er gewoon bij. Ook al zou je er een blad bij kunnen kopen, zou ik het nog niet doen.
Hier ook een triptrap. Vind het een ideale stoel. Ze zitten gezellig aan tafel en doordat je ze goed kunt aanschuiven knoeien ze veel minder op hun kleren. Hier is de regel dat we altijd aan tafel eten, ook fruit en rozijntjes etc. Dus ik mis het blad helemaal niet. Fijn is ook dat ze er op een gegeven moment zelf op kunnen klimmen. Dat scheelt een hoop tillen. Pim
Wij wilden eigenlijk ook een TrippTrapp, maar onze tafel is erg hoog, waardoor 't echt niet te doen was zonder blad aan de stoel. Milan moest dan zo'n beetje boven z'n hoofd z'n eten pakken. Nu hebben wij een Kid-hit van Geuther gekocht, lijkt een beetje op een TrippTrapp, maar hier zit wel een blad bij. En 't blad kan er ook gewoon vanaf, zodat je je kindje er wel bij kan zetten aan tafel als je dat leuker vind. Ik vind 't echt een superstoel!
Ook wij hebben een tripp trapp, wat mij betreft de ideale stoel. En ook nog eens in allerlei mooie kleuren te verkrijgen. Nu we een tweede kindje verwachten, kopen we zeker weer een tripp trapp stoel voor deze kleine. Succes met je keuze!