Blauwe plekken bij doorkomende kiesjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavanJ&D, 9 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hallo allemaal,

ik heb een vraagje.
    We hebben het idee dat Joshua met kiesjes bezig is.
    Hij heeft vreselijk veel last, krijst het soms echt uit van de pijn (meestal rond 00.30 uur), heeft luieruitslag en ga zo maar door.

Ook voelen we dikke bulten op zijn tandvlees en zien we dat het blauwe plekke zijn....

Is er iemand die dit herkend, met die blauwe plekken?

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

2. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Ja hoor, hier had Merel dat ook. Logisch, onderhuidse bloedingen door het doorboren van het tandvlees....als de kiezen door zijn is het allemaal weer weg. Gebruik je dentinox oid?

3. guusje2001

22 apr 2008
    56
    0
    0
    Valkenswaard
    Onze Ziva heeft ook een blauwe plek op haar wangetje en toen ik eens goed keek, zag ik inderdaad dat er een kiesje doorkomt.

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Merel: ik gebruik inderdaad dentinox en zetpillen geef ik hem ook tegen de pijn.

@ Guusje: de blauwe plek zit niet op de wang, maar echt op het tandvlees. Zo zielig....

Ik heb vandaag ook de tandarts gebeld en die wist niet eens wat ik bedoelde. Morgen moet ik toch met mijn man naar de huisarts, dus Joshua gaat dan mee, vraag ik het hem gelijk en laat ik hem ook even naar Joshua's oortjes kijken....

Ik houd jullie op de hoogte....

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

5. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Goed op een kleine tandenborstel laten kauwen, helpt hier heel goed.
    Hier zijn er 4 kiezen tegelijk doorgekomen, hij kon de hele dag wel op dat ding kauwen....succes!

6. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hier had Noa dat op de plaats van zijn bovenste snijtand (tandje nummer 3). Enkele weken heeft dat donderblauw bijna zwart gezien, we maakten ons echt zorgen (zelfs naar de dokter geweest) en ons is toen gezegt dat dit van de tandjes kon komen en dat dit weg zou gaan als het tandje erdoor gekomen is... wat bij ons het geval geweest is...

Ik heb me wel suf gezocht op het internet maar ik kon niets vinden maar het blijkt dus geen probleem te zijn!

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Bedankt voor jullie antwoorden meiden.
    En ook voor jullie tips.

Ik had een massageborsteltje, zal die eens opzoeken, misschien kan hem dat wat helpen.

Ik hoop dat hij niet al te lang meer last zal hebben.... Vind het zo zielig...

Liefs en knuffel,

Patricia

Deel Deze Pagina