help: al 2 maand lang elke morgen om 5 uur wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zeilboot, 7 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

nou de titel zegt het eigenlijk al,
    ons mannetje wordt elke ochtend om 5 uur half 6 wakker, soms al om half 5, en we kunnen eht niet anders krijgen, ook al gaat hij later op bed savonds, dan nog wordt hij vroeg wakker, normaal gaat hij dus om 7 uur op bed, en slaapt meteen, ook al zullen we hem om 8 of 9 uur op bed doen,maakt het niks uit, we hebben zelfs geprobeerd om hem om 23 uur nog een flesje te geven, maar nog is ie om 5 uur wakker, op het cb zeggen ze dus dat hij zich overdag neit verzadigd, en dus om 5 uur smorgens honger heeft, maar honger is het niet, heb hem nu al een tijdje wel een fles gegeven, omdat ik zelf op bed van het vroeg wakker worden, heb je smorgens ook geen tijd en zin om tijden bij hem op de kamer te blijven, en om 7 uur is onze oudste dochter ook weer wakker, de ene keer slaapt hij weer na de voeding en de andere keer wil ie echt niet slapen. wil eigenlijk van de fles af zo vroeg omdat hij er neit aan moet wennen, als we hem zijn speentje geven, helpt ook niet, als ik bij hem op de kamer kom lacht ie en zodra we de deur uitlopen begint ie weer te huilen, ook zegt iedereen laat maar huilen, maar na 1 uur huilt ie nog. diksap geven hebben we ook geprobeerd, maar helpt ook niet. wij weten eht echt neit meer en zijn helemaal op.
    je kan mijzelf opvegen, mag net als hem elke avond wel om 7 uur op bed, want kom anders echt neit aan mijn slaap toe, reageer het nu af op onze oudste dochter en ook geregeld op mijn man, waar dan weer ruzie en discussie van komt, en dit wil ik niet.

kreeg van een vriendin te horen om eens naar een ostheopaat of chiropractor te gaan, zou dit iets kunnen zijn????

wie kan mij helpen?

anita

2. Tigger77

Tigger77 Actief lid

11 sep 2009
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet wat de leeftijd is... Hoe zit het met overdag slapen, sinds mijn dochter nl. overdag minder lang slaapt gaat het beter. Zij is 2,5

3. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hey naamgenoot ;)

Ik kan je helaas niet helpen, ik zit met precies hetzelfde probleem... Soms is het zelfs nog vroeger, rond 4uur!
    Vroeg me ook af hoe oud je zoon eigenlijk is?

4. Zeilboot

hoi hoi

zie indd dat ik er geen leeftijd bij heb gezet,
    ons mannetje is nu 10 maanden oud,

hij slaapt smorgens 1 uurtje, die maak ik dus wakker na 1 uur, en dan tussen de middag op bed, meestal vanaf half 1 tot 3 uur, soms half 4. en dan om 7 uur weer op bed.

martijn is geboren emt een hartafwijking, en is daar 14 september aan geopereerd, en sindsdien is dat dus eigenlijk zo, ook omdat hij in het ziekenhuis soms een nachtvoeding kreeg, na de opname i het een week goed gegaan en nu is het weer terug bij af.

laatst werd hij om half 2 wakker, en heeft ie een voeding gehad, toen dachten we, nu slaapt ie misschien wel tot 7 uur, maar toen werd het weer 5 uur.

ikzelf ben echt helemaal gesloopt, helemaal op. hoop dat er snel verbetering in komt, verder is hij overdag de vrolijkheid zelfe,

MvYenE: dus bij jullie is het ook een vroege vogel, hier soms ook eerder als 5 uur, maar meestal kunnen we de klok erop gelijk zetten.

zal morgen anders de wijkverpleegkundige even bellen, en eens vragen, vond het zo raar dat de arts op het cb vertelde: geef maar een fles, je daar ben je net af, en kwa leeftijd meot hij het makkelijk kunnen redden van 7 tot 7.
    neem nu voor morgenvroeg een flesje diksap mee in plaats van flesvoeding klaar te gaan maken, zien of dit helpt.

aan de andere kant denk ik dat ik liever heb dat martijn om 2 uur snachtswakker wordt, zodat je daarna nog slapen kan, want na 5 uur slaap je eigenlijk ook niet weer, zeker niet als jildou wakker wordt

5. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Hier ook maanden gehad. Het is overgegaan, heb niks speciaals gedaan. Geef het nog even de tijd, ik denk dat er weinig is wat je kan doen.. Strekte in ieder geval, ik leef met je mee

6. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi

mijn zoontje 13mnd was de laatste paar weken ook rond 5 uur wakker.
    toen heb ik een andere slaapzak gekocht. langer en dikker en nu slaapt hij als een roosje tot 7 uur.
    misschien het proberen waard ???

spinnekop

7. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hier ukkie van bijna 10 mnd:

warmer in bedje kan hier ook verschil maken.
    en meer eten: sinds ze meer eet slaapt ze ook beter/langer.
    Misschien kun je je ritme anders doen per dag. Ik bedoel alles anders over de dag verdelen en kijken of ie meer wil eten?

iig suc6 ermee!

8. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Ik heb dit probleem ook bij mijn 7 maanden oude dochtertje.
    Sinds een paar weken word ze ook rond 5 uur wakker. En dat terwijl ze met 8 weken ofso al de hele nacht doorsliep. Ze was altijd een hele goede slaper in de nacht.
    Maar ze heeft denk ik niet echt honger. Meestal huilt ze eventjes voor haar speentje maar vandaag was ze gewoon klaarwakker en daarom huilde ze. Want het is donker en mama geeft me geen aandacht en dan is het saai. Ze probeerde te zitten in bed (ze kan nog niet zitten) en ik kreeg alleen maar grote lachjes.
    Ze ging ook veel brabbelen en geluiden maken.
    Hoop echt niet dat het een gewoonte blijft..
    Normaal als ze dus doorslaapt word ze om 8.30-9.00 wakker krijgt ze een flesje met pap rond 10.00 gaat ze weer slapen tot 12 uur.
    Om 13.00 nog een flesje en fruithap. Om 15.00 gaat ze weer slapen tot half 5. Dan eet ze nog een ander potje. En tussen 8 en 9 krijgt ze de laatste fles met rijstepap. Ze wrijft veel in haar ogen daarna en gaat meestal gelijk slapen. Maarja om 5 uur 'snachts wil ze dan gewoon spelen.?
    Snap het echt niet , Ik hoop dat het een fase is:p want anders is mama niet zo blij.

9. Zeilboot

hoi hoi

een dikkere slaapzak met warme mouwen gebruiken we al,
    maar kouwe handjes heeft ie elke morgen.

en andere indeling doen, wil neit echt, heb alles al geprobeerd,
    tis echt geen honger,

gisterenavond hebben we hem om 23 uur wakker gemaakt voor een voeding, zodat hij misschien langer zou slapen, hij heeft deze fles slapend opgedronken, want ja die krijgt hij NOOIT en nu ineens wel, na de fles (die overigens echt helemaal op ging) weer op bed gebracht en weer was hij om 5 uur wakker.
    en toen wou hij ook helemaal niet slapen.

heb nu met een ostheopaat gebeld, en diegene die ik belde is nu met vakantie dus kan daar 21 januari pas heen, dus zal vrijdag een andere bellen. en zal een homeaopaat morgen even bellen, misschien dat ie een middeltje h=of iets heeft/weet.
    (ben helemaal het type niet die met zulke mensen in zee gaat, maar je wil nu van alles wel proberen.

ook hier hopen we dat het een fase is, straks krijgt hij zijn flesje om 7 uur, en daarna gaat ie heerlijk op bed, en dan zien we het morgenvroeg wel, als ie wakker wordt geef ik hem meteen een fles, en daarna kan ie hopenlijk weer heerlijk slapen.

bedankt in ieder geval voor jullie antwoorden

anita

Deel Deze Pagina