spaarplan

Discussion in 'De lounge' started by linda81, Jan 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linda81

linda81 Fanatiek lid

May 7, 2007
    1,407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Mag ik zo brutaal zijn om te vragen of julie goede voornemens hebben dit jaar en per maand een vast bedrag gaan sparen??

Enzo ja hoeveel heb je al gespaard en wat is het verzamel inkomen?/Als je niet wilt reageren prima;):D

Wij hebben nu 10750 euro en willen elke maand 400 eropzetten.
    inkomen man 1750 netto
    inkomen mijzelf vanaf maart 1250 netto nu nog 775,

2. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

Jun 15, 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    we sparen zoeen 640 per maand wel op allemaal andere spaarrekeningen loon samen 2600 netto

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,234
    6,094
    113
    niet een vast bedrag, we proberen wel wat te sparen, maar dat verdwijnt in het grote gat dat studieschuld heet. Het is wel ons voornemen die dit jaar af te lossen :).

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

wij sparen sowieso ieder jaar de teruggave van de belastingdienst in juni, dan nog ieder jaar de teruggave gas/water/licht wat we terugkrijgen, dan nog de winstuitkering en vakantiegeld van mijn man. dan zitten we al op 4000 euro wat we sparen per jaar en dan nog elke maand wat extra

en deze maand 1200 euro van de spaarloonregeling van 2 jaar lang, dus dit jaar rond de 5200 euro wat we zo al kunnen sparen buiten ons loon om

verdienen 2150 netto

5. Tese

Tese Niet meer actief

We hebben door omstandigheden bijna niets meer op de spaarrekening. We willen vanaf nu 300€ in de maand gaan sparen. Maar in de praktijk, met dingen die je nog extra tegenkomt, moeten we blij zijn als we de 200€ gaan halen.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij sparen 25 euro per maand voor onze dochter (straks dus 2 x 25 euro) en verder geen vaste bedragen. Helaas, maar anders blijf ik overschrijven. Zodra het kan zet ik wat op de spaarrekening maar als ik weet dat ik het een week later weer nodig heb voor de vaste lasten kan ik het beter laten staan. Hier 1 inkomen.

7. Sherry

Sherry Niet meer actief

Doordat we het dak hebben moeten laten vernieuwen (a 10.000,00 euro) hebben we niks meer op de spaarrekening. Dus we beginnen weer nu vanaf het begin :)

Voor die kleine zetten we ieder kwartaal de kinderbijslag op een rekening voor later en daar bovenop nog eens 50 euro per maand.

8. oogappel

oogappel Bekend lid

Jul 26, 2007
    842
    1
    0
    Wij sparen voor onze meiden 50 euro p/maand en zelf nog eens 400 euro!

Wij hebben zelf pas een lekker dik vet bed gekocht wat het nodige kost, snel maar weer verder sparen ;)

Share This Page