Getrippel!?

Discussion in 'De lounge' started by Yentl, May 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yentl

Yentl Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    2,445
    0
    0
    Culemborg
    Heb ik dat weer.
    Van de winter hadden we last van muizen op de zolder :confused:
    Ik hoorde de hele nacht getrippel op het plafond.Nu dacht ik dat we er eindelijk vanaf waren en wat schetst mij verbazing!Zit ik gisteravond lekker op bed te lezen hoor ik weer allemaal getrippel.Ik denk dat kan toch niet waar zijn :evil: Dus manlief vanmorgen weer naar de zolder gestuurd(ik ben als de dood voor muizen) wat denk je!?
    Zit er nu een nest jonge vogels tussen de dakpannen en het dak!Dat is dus het getrippel wat ik hoor , Ik geef toe het is minder smerig dan die muizen maar echt Happy ben ik er niet mee. :rolleyes:

2. Mouse

Mouse Bekend lid

May 22, 2007
    944
    0
    0
    Ik snap dat je daar niet echt op zit te wachten (ze kunnen er namelijk een behoorlijk zooitje van maken) maar het heeft ook wel iets schattigs vind ik hoor... je hebt gewoon de lente in huis :D

3. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    hahaha heel herkenbaar! Wij hadden precies hetzelfde!

Ik heb ook liever een paar vogels in de dakgoot dan een paar muizen op zolder!

4. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ghehehe, bij ons zat een nest met kraaien op de dakkapel bij onze slaapkamer. Maar nu niet meer :D

5. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

je moet wel uitkijken dat ze niet naar binnen kunnen.
    Ik heb het een keer gehad toen ik met mijn ouders op de camping zat, en we gingen voor 1 dagje naar huis waren er duiven naar binnen gevlogen en hoe das nog steeds een raadsel!
    Maar heel de zolder was onder gepoept en aangezien ik op de zolder sliep dus ook mijn bed en bank en bekleding!

Share This Page