tele2 mijn god zeg..

Discussie in 'De lounge' gestart door Spikkel19, 21 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Pfff ff klagen hoor,

Wat een gezeik met tele2.. We hebben daar een abbo alles ging goed totdat er een openstaand factuur stond die hebben wij zo snel mogelijk betaald, Aansluiten zou 3 werkdagen duren. Ondertussen zijn wij 3 weken afgesloten :O Ik word dr niet goed van..
    We hebben op de site staan dat er betaald is. Maar aansluiten ho maar, We hebben gebeld met ze nee is door naar incasso.. Goed we halen hem terug bla bla heel gelul.

gister aangesloten En vandaag WEEER afgesloten, terwijl alles hetzelfde is we hebben betaald, En nog is er een hoop gezanik en gezeik want het is wel doorgestuurd naar incasso, Terwijl wij Op tijd betaald hebben mafkezen..

Nu maar hopen dat we voor kerst weer aangesloten zijn maar dat zal vast wel niet :x

2. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Lees volgens mij vaker problemen over tele2. Kunnen jullie contract niet beëindigen wegens niet nakomen van en dan ergens anders heen? Lijkt me erg vervelend en ze mogen op zijn minst tegemoetkomen met iets als jullie bij tele2 blijven.

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ja doen ze niet, we willenz eker over naar een andere maar geen idee welke dan en helaas word het sowieso met kerst geen tv en oud en nieuw dankzij hun Gadver kan dr zo van balen..

Zeker na 3 weken lang alleen maar dvd's kijken

4. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Als je op tijd betaald hebt, zoals jij aan geeft, sluiten ze je toch niet af? Vind het ook erg raar dat ze het gelijk door sturen naar een Incasso Bureau, zonder een herinnering te sturen.. Weet je zeker dat je niet iets over het hoofd hebt gezien??

5. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Komen ze met niets jullie tegemoet? Zij zijn nalatig en maken fouten! Zou het hier niet bij laten en schriftelijk een klacht indienen. Ik heb kpn digitenne en betaal 9 p/m. Haalde een pakket bij phonehouse en meteen tv. Scheelt mij 7 euro p/m met ziggo.

6. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @neeltje ik heb inderdaad op tijd betaald. ZIj hebben het doorgestuurd naar een Incasso en hebben ons beweerd het terug te halen en gezegt dat het bij hun te snel is gegaan.

@moontje thanx! wat koste dat om het daar te halen?

7. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Kost niets. Eenmalig aansluitkosten 25 euro op eerstvolgende factuur. Zou wel persoonlijk naar een winkel gaan en het halen dan heb je het meteen. Bestellen VIA internet kan ook maar duurt wat dagen.

8. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Tanx voor de tip ga ik dat doen!! Tanx!

9. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Maar je wordt toch niet meteen afgesloten??
    Vind dit wel heel vreemd, als dit echt een fout van Tele2 is zou ik dagelijks aan de telefoon hangen!! En natuurlijk een tegemoedkoming eisen. Volgens mij is het niet zo heel veel werk hoor om je opnieuw aan te sluiten. Als je alle spullen in huis hebt kan het zomaar klaar zijn. Wij zijn ook perongeluk een keer afgesloten door een fout in het bestand. Ze zetten een knop om (bij wijze van) en binnen 3 uren werkte alles weer.

Hoop dat het snel opgelost is, maar weet je zeker dat er niet perongeluk nog ergens een onbetaalde factuur ligt?

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    nee want ook op hun site staat dat alle facturen betaald zijn

11. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273