Wat een nacht

Discussion in 'De lounge' started by Jute, Nov 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jute

Jute Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    2,011
    204
    63
    Female
    Ik ben vermoedelijk geveld door de buikgriep. Vanaf een uur of 2 vannacht ben ik hondsberoerd.
    Spugen en diarree (soms ook tegelijk). Lekker he die details;) Waar ik nu van baal als een stekker is dat ik vanavond naar Night of the Proms zou gaan. Vorig kaar werd het me afgeraden ivm mijn zwangerschap en nu voel ik me niet lekker:( Het risico om naar Rotterdam te rijden en daar misschien niet lekker worden of niet lekker zijn vind ik te groot.
    Ik BAAL

2. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

Aug 2, 2010
    3,692
    32
    48
    Beterschap! En hopelijk knap je in de loop van de nacht op en kun je toch gaan vanavond!!!

3. Jute

Jute Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    2,011
    204
    63
    Female
    Ik durf niet. Rotterdam is ruim een uur rijden voor ons.

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Jeetje wat rot! Beterschap!

5. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    hoe voel je je nu dan

6. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    ooow das balen:( Zul je altijd zien he.. Heb het zelf vorige week gehad en snap dat je het vanavond niet aandurft..

Beterschap

7. Jute

Jute Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    2,011
    204
    63
    Female
    Dank jullie.
    Nu voel ik me wel aardig. Ben een droge wiite boterham aan het eten met een thee erbij.

8. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

Feb 28, 2010
    3,062
    507
    113
    meestal duurt het 1 of 2 dagen die buikgriep zou het risico ook niet nemen

maar misschien heb je wat verkeerds gegeten dat het bij vanacht is gebleven

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,256
    6,154
    113
    ik was vorig weekend de klos, vervelend is het he? Ik zou vandaag even aankijken. Ik heb een avond en een nacht gespuugd en diarree gehad, de volgende dag bleef alles weer binnen (soepstengels en droge crackertjes enzo). Alleen voelde me natuurlijk zo gaar als boter omdat je geen energie binnenkrijgt. Maar goed, ik zou gewoon kijken hoe je je vanavond voelt, hopelijk kan je toch gaan.

10. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

May 31, 2011
    1,170
    15
    38
    Ik had (nog voor mijn zwangerschap) ook zo'n vreeslijk buikgriep en zou die avond ook weg gaan.
    Mijn man is toen 's ochtens om van die smelt tabletten gegaan tegen diaree. Ik nog zeggen, ik moet ook spugen hoor, dit is niet goed.
    Toch ingenomen en..... opgeknapt:D
    Voelde me nog wel slap maar in ieder geval goed genoeg om te gaan. Misschien een idee voor jou?
    Beterschap

11. Jute

Jute Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    2,011
    204
    63
    Female
    Als het inderdaad een virus is, laat ik het er liever uitkomen dan dat ik het onderdruk. Kan je echt nog veel zieker van worden. Ja ik baal ervan want er zijn echt leuke artiesten maar gezondheid staat voorop. Volgend jaar nieuwe ronden nieuwe kansen.

12. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    He meis wat ongeloofelijk balen!!!
    Er treden vanaaf zekers goede artiesten op, ik mag er gelukkig ook heen.
    Hopelijk knap je in de loop van de dag genoeg op om vanaaf te gaan!!

13. Noosa

Noosa Fanatiek lid

May 24, 2011
    4,082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het twee weken geleden gehad, is gelukkig alleen bij de nacht gebleven. Voelde me wel slap maar hoefde niet meer te spugen. Hoor van veel mensen dat t een kort virus is. Hoop dat t voor Jou ook zo is!

14. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,302
    2,576
    113
    hier hebben we het allemaal gehad.
    Een nachtje spugen/diarrree en het was over.
    zou kijken of het toch gaat.

Veel cola drinken. Krijg je weer energie van

15. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb het 2 weken geleden gehad, 1 hele nacht spugen en diaree. Overdag knapte ik weer op maar voelde me 3 dagen slap en futloos. Een lopermide pil werkt goed tegen diaree en ik heb dode cola gedronken dit helpt ook altijd goed hier. rik er uit geslagen en opgedronken en toen ik dit binnen had bleef de rest ook binnen de hele dag ;) beterschap!

16. Jel

Jel Niet meer actief

Wat balen zeg. Van harte beterschap.

17. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

o erg man, het heerst. Mijn vriendin en haar familie (2 kids) hebben er vorige week allemaal opvolgend last van gehad. Allemaal op de wc doorgebracht de hele nacht onderhand en echt krom lopen van de buikpijn.

Veel beterschap en neem wat pijnstillers, hopelijk kun je toch weg vanavond. Echt balen.

18. Skye

Skye Niet meer actief

Oh, zal je altijd zien!! Beterschap!!

Share This Page