Voetenzakken aanschaffen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Niekepiek, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik heb vroeg me af wat ik het beste kan doen:

Ik heb momenteel nog geen voetenzakken voor in de kinderwagen/buggy Easywalker.
    Ik heb wel nog van die maxicosizakken.
    Is het dan verstandig om voetenzakken aan te schaffen of is het niet perse nodig en kan ik de maxicosizakken gebruiken?
    Hoe doen jullie het?

Mijn meiden zijn trouwens 9 maanden.

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik heb ze eigenlijk nooit gebruikt. Als het koud was deed ik een dekentje oid. Lijkt me trouwens idd dat je de maxicosi zakken ook kunt gebruiken (als het past met riempjes).

3. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja als t past wel. Ik had er een bij de wagen maar die is nu te klein voor dl. Heb nog een lekkere dikke van de prenatal erbij gehaald die is ook wat groter

4. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Als die andere zakken nog passen kan je die toch gewoon gebruiken. Ik heb wel een voetenzak voor wandelwagen, want de mc zak paste hier echt niet meer.

5. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik zou passen of die mc-zakken in je wagen passen en of je meiden nog in de zakken passen. :) Als beide past, kan je het zo oplossen.

Overigens zou ik persoonlijk wel voetenzakken aanschaffen. Ik vind een voetenzak persoonlijk onmisbaar in de winter, maar ik loop ook echt heel veel met mijn dochter in de wagen. Nu ze groter is, loopt ze stukken zelf, maar ze moet ook stukken in de wagen, omdat het anders niet opschiet. (Als ik met haar in de wagen loop is het 20 minuten lopen naar het winkelcentrum. Als ze zelf loopt... ;);)) Als je stilzit en rondgereden wordt, krijg je het al snel koud. Bovendien zul je ze volgende winter waarschijnlijk ook nog wel nodig hebben en dan passen je meiden vast niet meer in de mc-zakken.

Als twee voetenzakken financieel een rib uit je lijf is, zou je het via mp kunnen proberen. Ik heb zelf voor 32.50 euro een lodger bunker gekocht via mp. Ok, dat was ook wel echt een goedkoop aanbod, maar voor 40-50 euro vind je makkelijk een tweedehands lodger. Er staan er heel veel op mp, dus je kunt er ook vast wel twee dezelfde vinden (of juist verschillende kleur, maar zelfde dessin). Lekker in de wasmachine en klaar voor gebruik.

Deel Deze Pagina