Ik heb nog steeds geen slijmprop verloren, kan het zijn dat dit ook niet gebeurd of is dit wel altijd het geval? Helaas is onze beeb ook nog niet volledig ingedaald, ik weet niet of dit met elkaar te maken heeft? Ik ben het wachten nu al beu..pff
Hey, Nee hoor je hoeft je slijmprop niet te verliezen... Bij mn oudste heb ik hem nooit gezien.. En bij mn jongste kwam hij toen ik tijdens de bevalling op de wc zat om te plassen.. Zat toen allemaal bloederig slijm op mn papiertje.. Succes meid Liefs X C.
Mijn slijmprop kwam pas tevoorschijn toen mijn vliezen waren gebroken...hing 'ie ineens tussen mijn benen toen ik opstond van de wc... Mijn beebje was tot aan de bevalling ook niet volledig ingedaald, maar ik weet niet of dat iets met elkaar te maken heeft.
ik heb bij mijn zoontje de slijmprop ook niet verloren! dus zegt helemaal niks hoor ik ben met 36wk en 5dg bevallen..
Ik ben de slijmprop ook niet zichtbaar verloren. Het wachten beu zijn is vervelend. Je weet niet wanneer je kindje komt en van voortekenen weet je pas achteraf dat het voortekenen zijn. Probeer wat afleiding te zoeken. Je kindje komt als het er klaar voor is. (En ik weet nog dat mensen dat tegen mij zeiden toen ik het wachten beu was. En je hebt er niks aan als ze dat zeggen )
Meid, je moet nog zo'n 2 weken tot de uitgerekende datum, ga er maar vanuit dat je erover heen gaat... klinkt er bot... maar ik heb zelf ook met 37 weken lopen zuchten e.d. (heb 3 weken voorweeën gehad de zelfs regelmatig kwamen en die duurde zo'n 12-20 u per dag!) terugkomend op je vraag... ik ben heb pas tijdens mijn bevalling zelf verloren, ik beviel met 40+2 dagen
je kan ook een slijmprop verliezen terwijl je het zelf niet eens merkt ik heb het bij allebei wel gehad en die heb ik verloren ongeveer 24 uur voor de bevaling maar je kan hem ook 3 a 4 weken voor de bevaling verliezen dat is bij iedereen verschilend
Ik heb hem ook nog niet verloren hoor! En ik denk dat ons kleintje ook nog wel even blijft zitten. Maar niets is zo onvoorspelbaar als een bevalling. Dus wie weet verliezen we hem pas na het breken van de vliezen En oja ons kleintje is ook nog niet helemaal ingedaald. Ligt met zijn hoofdje een stukje in het bekken. En dat is al 4 weken zo. Heb dus ook geen idee of dat er wat mee te maken heeft.
Ik was mijn slijmprop ook niet van te voren verloren. Bij veel vrouwen gebeurt dat pas tijdens de bevalling. En als je hem van te voren verliest is het niet zo dat je binnen een bepaalde tijd gaat bevallen.Kan wel 2 weken tussen zitten. Dus hecht er vooral niet te veel waarde aan
Ik heb hier de slijmprop helemaal niet gezien, niet dat ik weet dan. Maar ze zeggen dat je het wel herkent als je het ziet
je bent ook nog maar 37 wkn zwanger, kan nog wel 5 wkn duren slijmprop hoef je zeker niet altijd te verliezen, en dan nog als je je slijmprop verliest, is het zeker niet zo dat de bevalling zich dan ook direct aandient, zelfs dan kan het nog weken duren kortom even je tijd nog uitzitten meid
Hoe ziet die slijmprop eigenlijk precies uit? Ik ben nu 40 weken en 6 dagen zwanger.. gister verloor ik wat dik slijm, had geen kleur ofzo was gewoon doorzichtig zeg maar en vandaag weer alleen wat meer het was echt taai en dik.. zou dat dan die slijmprop kunnnen zijn?
Ik heb geen slijmprop gezien hoor Wel dikke wit/gele plakkerige afscheiding vanaf 1 week voor de bevalling. Elke dag een beetje.
Ik heb de slijmprop niet gezien. Waarschijnlijk is ie mee naar buiten gekomen toen mn vliezen braken.