wat een mooie gedachte om hem te bewaren. Ja jullie hebben gelijk het zal een speciaal shirt worden. Maar een spagetti band truitje voeldoet dus ook? Ik zou denken dat je je wat prettiger voelt in een big shirt zodat je niet al te bloot ligt.
Ik had een zwart t-shirt aan, maar die hebben ze op de OK opengeknipt vanwege de KS! Dus die lag meteen in de prullenbak!
Mijn blauwe big t-shirt met tweety erop hihi Heb er totaal niet meer bij stil gestaan om iets anders aan te trekken. Het zat ook helemaal onder maar onze kraamzorg heeft hem weer helemaal schoon gekregen. Draag met nog steeds met een warm gevoel
ik had mijn snoopy pyama aan ik was en ben getrouwd met dat ding heb hem nu weer aan heerlijkkk en mooi schoon gekregen na een half bloedbad ahhahahahaah gewoon direct in de was gooien dan is er niks aan het handje
ik had mn gewone kleren aan tijdens de bevalling..moest voor controle naar het ziekenhuis en bleek dat ik al 8,5 cm ontsluiting had dus als een gek naar de verloskamer en 20 min later was ik bevallen..dus een gewone trui aan gehad.gelukkig geen vlekken gehad
had gewooon mijn pyjama aan. knoopjes tijdens het persen al open gedaan want had het bloed heet. Niet echt vies geworden dus..
Ik denk dat je dat van te voren ook moeilijk kan bepalen, tenminste bij mij was dat zo, toen het begon was ik echt niet meer bezig met wat ik aan had, was dan wel al savonds dus ik had al gemakkelijke kleding aan, maar al had ik in een baljurk gezeten dan was ik daar waarschijnlijk in bevallen hahahah
haay Ik had een pyama gekocht met knoopjes voor zodat het makkelijk was om bordtvoeding te geven. Kleur maakt niet zoveel uit. gemma
ik moet nog bevallen, maar ga een hemdje van glamourmom aandoen; dat is een spaghetti-bandjes topje met ingebouwde voedingsbh. niet te warm, wel netjes bedekt, en ik kan de cups openen om te voeden. maar er zit een redelijke kans in dat ik een KS krijg, dus dan wordt het zo'n überhip operatiehemd, denk ik.
Ik had een zwart T-shirt aan tijdens de bevalling en een mooie pyama met knoopjes aan de voorkant (paarse streepjes) voor er na. Die laatste had ik speciaal daar voor gekocht.
Ik heb me ook totaal niet bezig gehouden met wat ik aan zou doen. Thuis begonnen met persen en kon geen kledingstuk aan mn lijf hebben. Uiteindelijk met spoed naar het ziekenhuis en het eerste dat mijn man te pakken had was een wit shirt van hem. Zorg vooral voor lekkere kleding na de bevalling
Tsja, tijdens de bevalling ben ik onder de douche gaan staan en daarna er helemaal niet meer aan gedacht om weer wat aan te trekken. Dus uiteindelijk gewoon helemaal naakt bevallen. Ik had het trouwens wel ijskoud tijdens de bevalling. Ze moesten dan ook constant een deken over me heen leggen.
Ik heb van alle3 hetzelfde shirt aangehad, de 4de weer ? (als ie niet uit elkaar valt, dat ding is al 12 jaar jong, misschien wel ouder) hahaha
ik heb een hempje gekocht kleur rood met zwart en wit en bijpassende boxer (al zal ik die waarschijnlijk niet veel aan hebben.. voor de borst voeding meteen na de bevalling kan ik t bandje iets laten zakken en een vriendinnetje eruit halen maar miss ga ik wel naakt want t lijkt me geweldig om de kleine op me blote buik te krijgen
goh.. ik denk dat het gewoon een tshirt wordt hoor..zo een simpele. en als dat te warm is dan zo een truitje met spaghetti bandjes.
Ik had ook van alles gekocht om aan te trekken tijdens de bevalling, zodat ik nog kon kiezen (lange mouwen, korte mouwen etc). Uiteindelijk ben ik ook naakt bevallen, al weet ik echt niet meer wanneer ik dan mijn shirt heb uitgetrokken .