wat aan bij dit jurkje?

Discussie in 'De lounge' gestart door friezinne82, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Friezinne, ik vind het juiste antwoord bij jouw vraag vooral afhangen van het type figuur wat je hebt. Ben je meer een 'peer', dan breng je je figuur in evenwicht met een jasje-bolero. Ben je meer een appel, met smalle schouders, maar weinig taille, dan staat weer wat anders mooi wat niet het accent legt op je middel, maar heb je juist brede schouders en een volle boezem, dan staat een omslagdoek weer veel beter omdat je dan niet gewicht en accent legt op de 'bovenkant'. Deze regels gelden eigenlijk altijd, of je nu overgewicht hebt, of slank bent. De zandlopers onder ons hebben het wel meestal het makkelijkste met kledingkeuze ;).

Ik vind het jurkje sowieso heel mooi, en succes met de keuzes! Een kanten bolero is denk ik de beste keuze voor welk figuur je ook hebt, als je niet voor de omslagdoek wil gaan!

2. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Met blond haar wel even opletten of het niet te hard wordt allemaal, dus misschien voor kleuraccenten kiezen die niet heel fel zijn. Maar dat is zonder foto moeilijk te zeggen natuurlijk.
    Als je een bolero koopt van een luchtige stof, met heel korte mouwen, kan je die ook gewoon de hele dag aanhouden en hoef je geen strapless bh. Ik zou dus eerst dat gedeelte uitzoeken.

En verder niks zwarts meer, dus pumps in een kleur, bolero/korte blazer in een andere kleur, en clutch in nog een andere kleur. Ik ben niet zo van het matchy-matchy :). Oja, een kleur kan ook metalig zijn, zilveren pumps of clutch bijvoorbeeld, lekker feestelijk!

3. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Nu ik dit zo lees denk ik inderdaad dat het niet de beste combi is voor mij en het seizoen... ik stuur m toch maar weer terug. Ik was zo blij dat ik eindelijk in "normale" kleding pas dat ik er een beetje in doorgeslagen ben.

Ik ga op zoek naar een ander jurkje waar ik gewoon mijn gewone bh onder kan hebben en die ik ook in de zomer aankan. Iemand daarvoor ideeën?

Bedankt in ieder geval voor het meedenken ik ben weer een stap verder :)

4. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ow dat was nu ook weer niet mn bedoeling hoor:) maar blij dat je het goed oppakt. nogmaals met het jurkje zelf is niets mis maar vind het meer voor kerst zeg maar. succes met iets anders uitzoeken:D

5. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi,

Ik heb hier een paar keer hunkemoller zien passeren .

Maar wil toch zeggen dat als je een beetje borst hebt deze bh's echt niet stevig zijn.
    Ik vind dat toch bij mezelf. Ik zou naar een betere lingerie zaak gaan.
    Groetje

6. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.284
    2.236
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hunkemoller is waardeloos als je zwaarder bent van boven. Livera ook. Ik ga altijd naar Lincherie. Daar word ik tenminste goed geholpen en zien de bh's er ook mooi uit in grotere maten. Ben bijvoorbeeld dol op het merk PrimaDonna. Duur? Ja. Maar het zit ontzettend goed (die ondersteuning heb ik echt nodig met een g-cup) en het ziet er prachtig uit.

Mocht je toch nog iets strapless willen maar daar ook bij de betere lingeriezaak niet uitkomen dan kan je altijd nog een bruidswinkel binnenstappen. Die hebben zoveel verschillend ondergoed... (bijvoorbeeld dit: Lingerie : BH 126)

Altijd handig om zoiets in de kast te hebben!

Deel Deze Pagina