ben gewoon bevallen in wat ik toevallig aanhad een spaghetti topje. die meteen daarna in de prullenbak belandde. was nl een witte. die niet meer zo wit was erna. Na de bevalling heb ik een t-shirt aangehad verder niet. omdat ik beter geen ondergoed aankon ivm mijn hechtingen. dus een lekker t shirt verder niets
ben gewoon bevallen in wat ik toevallig aanhad een spaghetti topje. die meteen daarna in de prullenbak belandde. was nl een witte. die niet meer zo wit was erna. Na de bevalling heb ik een t-shirt aangehad verder niet. omdat ik beter geen ondergoed aankon ivm mijn hechtingen. dus een lekker t shirt verder niets
ben gewoon bevallen in wat ik toevallig aanhad een spaghetti topje. die meteen daarna in de prullenbak belandde. was nl een witte. die niet meer zo wit was erna. Na de bevalling heb ik een t-shirt aangehad verder niet. omdat ik beter geen ondergoed aankon ivm mijn hechtingen. dus een lekker t shirt verder niets. Heb er verder ook niet over nagedacht of zo toendertijd
ben gewoon bevallen in wat ik toevallig aanhad een spaghetti topje. die meteen daarna in de prullenbak belandde. was nl een witte. die niet meer zo wit was erna. Na de bevalling heb ik een t-shirt aangehad verder niet. omdat ik beter geen ondergoed aankon ivm mijn hechtingen. dus een lekker t shirt verder niets. Heb er verder ook niet over nagedacht of zo toendertijd
Ik ben tot nu toe twee keer in de winter bevallen en had koude voeten.. dus vandaar de sokken .. En aangezien ik deze keer eind oktober uitgerekend ben, leg ik de sokken maar alvast weer klaar!
Het schijnt dat heel veel vrouwen tijdens de bevalling enorm last hebben van koude voeten, ongeacht het seizoen. Ik moet zeggen dat ik totaal geen last had van koude voeten tijdens de weeën, eerder warme klamme voeten
Bij mijn oudste had ik geen tijd om na te denken over andere kleding, had een t-shirt van mijn broertje (bijna 2 mtr ) aan. Ze hebben het gewoon gewassen en toen kon ik er geen afstand meer van doen. Toen de tweede opkomst was heb ik dat t-shirt weer opgezocht en die moest en zou ik weer aan doen... Soort van lucky shirt idee En je raad het al.... nu nr 3 onderweg is ligt dat zelfde shirt alweer klaar.... Na de bevallingen droeg ik gewoon lekker bigshirts en voedingshirts en als ik op was dan daaronder een joggingbroek enzo, gewoon alles wat lekker zat droeg ik.
Nee nou je het zegt ikke ook niet, ben bevallen in de zomer van 2005. Dus ik had ook geen sokken aan. jessica
hahaha, ik vind het geweldige antwoorden. een tijdje geleden hadden we het hier ook over. heb naar aanleiding van dat topic toch maar een mooie langere hempje aangeschaft en wat denk je... had het zo verschrikkelijk warm toen ik eenmaal uit bad kwam, mijn vriend hield 'm nog onder mijn neus van hier heb je wat om aan te trekken. heb er mijn voorhoofd mee afgeveegd en zo naast het bed gegooit. na de bevalling heb ik 'm wel weer aangehad met een joggingbroek eronder.
Een vriendin is pas bevallen en zij raadde mij aan om iets met knoopjes aan te trekken tijdens de bevalling zodat de baby lekker op je borst gelegd kan worden zonder dat je je shirt naar boven hoeft te trekken. Ik moet nog een week of 16 dus geen idee wat ik tegen die tijd klaar leg. Ben begin september uitgerekend dus die sokken zullen wel niet nodig zijn.. Amber
Hihihi, ik had gewoon een oud kloffie aan. Ben 4 weken te vroeg bevallen en liep lekker in m'n oude bigshirt. Heb daaroverheen een trui en jogginbroek aangetrokken toen we naar het ziekenhuis moesten. M'n man vroeg nog of ik iets anders aan ging doen waarop ik antwoorde: Waarom, straks gaat alles toch weer uit. Ik heb instinctief m'n shirt meteen omhoog getrokken, ik denk dat dat ook makkelijker is dan eerst de knoopjes los maken. Sokken doe ik weer aan, heb toch al snel koude voeten... Voor na de bevalling doe ik een lekker flannellen pyama ofzo aan. Iets waarmee ik makkelijk borstvoeding kan geven en wat lekker zit, dat is voor mij het belangrijkste.
ik had een bigshirt meegenomen voor de bevalling, maar na een uur onder een warme douche...moest ik er niet aan denken om ook maar iets aan te hebben, zo warm had ik het...en dat was toch echt midden december....uiteindelijk ben ik toch nog in een operatiehemd gehesen voor een spoedkeizersnee. Na de bevalling heb ik dan toch dat bigshirt maar aangedaan....en in het ziekenhuis heb ik verder gewoon nachthemden aangehad of het bovendeel van een pyama. Toen ik weer wat kon bewegen mijn ochtendjas erover als ik uit bed was en that's it....
Ehm, ik had zoveel onder de douche gehangen dat ik uiteindelijk naakt ben bevallen. Ik moet heerlijk zeggen dat ik eerst naar foto's heb moeten kijken om het zeker te weten! Tijdens mijn zwangerschap had ik van de heerlijke positie-joggingbroeken gekocht bij Prenatal. Deze heb ik ook in de kraamtijd aangehad met gewoon een t-shirt. Zo lag ik en lekker in bed en redelijk toonbaar op de bank! Groetekus Naomi
nou ik begon met een bh en t'shirt en sokken en later had ik alleen nog maar me bh en sokken aan.. hun zeiden aldoor: wil je je bh niet uit? ik wou dat niet en gelukkig heb ik dat ook niet gedaan want dan had ik heel veel foto's gehad waar ik met mijn blote borsten dan opstond en die laat je toch minder snel zien aan iedereen
Tijdens de bevalling van mijn dochter ben ik onder de douche gegaan in een badstof shirt, maar toch maar weer uitgedaan want dat plakt zo als 't nat is! Toen ik onder de douche vandaan kwam was ik naakt, moest gelijk persen dus.. niks Kraamtijd gewoon wat lekker zat. Ik ga nu ook geen moeite doen te bedenken waarin ik wil bevallen! Maakt mij dat nou uit? Ik zie er toch al niet uit en 'k heb nog nooit gezien of gehoord dat een bevallende vrouw sexy is!
Hihi...tis ook niet mijn bedoeling om sexy te zijn hoor tijdens de bevalling haha gaat niet lukken denk ik Maar wil er graag fatsoenlijk bij liggen na de bevalling... Ik ben mijn vluchttas aan het klaarmaken vandaar moet toch iets in he Maar sexy zullen we niet zijn denk ik zo